Gå til innhold

skal til storby, hva synes dere om å kjøpe en paraplytrille

Anbefalte innlegg

Gjest hva er lurt??

Vi skal til en storby, hvor det blir MYE gåing.. vi har et barn på 6 år som ikke er så veldig begeistret for all gåingen. (blir veldig fort lei, selv om det er kort å gå)

Det går endel på motivere og vi setter oss mye ned..men nå skal vi reise med 10 andre voksne og det er bare vi som har med barn.

Er det dumt å kjøpe en paraplytrille synes dere?? barnet vårt har nettopp fylt 6 år, Ikke stor for alderen,, er 108 cm... Jeg tenker som så ; Det er jo greit at barnet skal kunne være med å ha en fin dag.. istedenfor å sutre og ville sitte på skulder, bli bært etc,.. ?????

Fortsetter under...

Gjest er barnet for stor kanskje

finnes det triller til så store barn da?

kjøpte trille til vår jente på 3 år og da var de nøye på att barnet ikke måtte veie mer enn ett hvis antall kilo.og det var betydelig mindre enn hva en 6 åring veier.

har også ei på 6 år og kan ikke se for meg henne i en trille...

kjøpte trille til vår jente på 3 år og da var de nøye på att barnet ikke måtte veie mer enn ett hvis antall kilo.og det var betydelig mindre enn hva en 6 åring veier.

En 6-åring på 108 cm er ganske liten da. Min 5-årige niese er i alle fall større, og hun er ikke spesielt stor for alderen.

Men om jeg ville ha gjort det, tja, det vet jeg ikke... men kanskje?

Vet ikke hva jeg hadde gjort. Men et litt praktisk tips, ref. det en annen her skriver om at man må dra på trillen også når den ikke er i bruk, så vet jeg at Quinny Zapp kommer med en bæreveske, slik at man kan pakke sammen vognen og bære den i denne vesken som har skulder-stropp. Mulig det er flere vogner/triller som har tilsvarende mulighet. Vet ikke om Zapp passer til et så stort barn heller, men det kan dere jo fort finne ut av.

Annonse

Gjest hva er lurt??

Husk at du da må drasse på trillen også når han ikke vil sitte i den.

Tror ikke jeg ville tatt med trille til femåringen min, men nå er han ganske flink til å gå.

fordelen med trille også er at man kan ha alle shoppingposene i vognen når barnet ikke sitter i den :-)

Gjest hva er lurt??

Kankje barnet er akkurat litt for stor.. han er 108 cm og veier 20 kilo

Gjest hva er lurt??

Hadde uten vil kjøpt en trille, såfremst barnet vil sitte i den.

Han vil nok mer sutte enn å gå.

Vi lar han ikke sitte hele tiden,, det blir for lettvindt.. men vi kommer til å bruke den når han blir sliten og utolmodig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...