Gå til innhold

Re: Kan han få samvær??

Anbefalte innlegg

Akkurat, så du har funnet en ny mann som du vil at skal være barnets far, og derfor vil du nekte biologisk far kontakt. Du ønsker å holde han borte fra barnets liv fordi dette er best og mest praktisk for deg.

Hvilken muligheter faren har? Han har gode muligheter for å få samvær med faren, men det vil selvsagt bli stilt spørsmål om hvorfor han ikke har betalt bidrag og dette vil bli innkrevd (syns det er merkelig at det ikke er gjort alt da men), men det er ikke nok til å hindre han samvær.

Faren har da ikke ønsket samvær tidligere.

Fortsetter under...

Var det meg du siktet til? Var det du som slettet innlegget mitt? I såfall av hvilken grunn?

Svar:

Foreldre har ikke krav på samvær med barnet, det er barnet som har krav på samvær med sine foreldre. Tenk litt på dette du. Uansett hvor lite interesse han har vist tidligere, så kan han endre holdning. Det er lov å forandre seg og da har barnet ditt kanskje godt av samvær med sin far? Kan være grei å ha noen andre i livet sitt enn bare mamma også.

Innlegget ditt er ikke slettet.

Hvis du har vært her de siste dagene, så har du kanskje sett at det dukker opp nesten-identiske innlegg nå og da, se tråden før denne på samme forum ....

Det er da bare en fortsettelse av samme innlegg. Trådstarter påstår da ikke at hun ikke har skrevet tråden under når hun skriver: "jeg må kanskje legge til".

Annonse

Gjest trollerier igjen

Det er da bare en fortsettelse av samme innlegg. Trådstarter påstår da ikke at hun ikke har skrevet tråden under når hun skriver: "jeg må kanskje legge til".

Da leser du ikke godt nok, de har jo absolutt ikke samme nick ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...