Gå til innhold

Gi smykkeskrin i dåp, men hvor kjøpe det?

Anbefalte innlegg

Gjest hoppfallera
Skrevet

Tenkte å gi et smykkeskrin i dåpsgave, er det noen som vet hvor man får kjøpt noen fine slike til en ikke alfor dyr pris (skal gi noe i tillegg)?

Skrevet

Bjørklund har i hvert fall. Hva de koster aner jeg ikke. Sjekk ut priser i forskjllige gullsmeder, så finner du sikkert noe til en grei pris. :)

Gjest hoppfallera
Skrevet

Bjørklund har i hvert fall. Hva de koster aner jeg ikke. Sjekk ut priser i forskjllige gullsmeder, så finner du sikkert noe til en grei pris. :)

Tusen takk for tips, det skal jeg gjøre:)

Gjest sola mi
Skrevet

Vi har en velassortert veskebutikk i vår by og der har de masse smykkeskrin, hansker og sjerf i tillegg. Kanskje du kan se i slike butikker også?

Skrevet

Min datter fikk et nydelig smykkeskrin formet som et hjerte til jul. Det er kjøpt hos en gullsmed, og jeg aner kke hva det koster. Tror ikke det er så skrekkelig dyrt.

Skrevet

Jeg vet Riktige leker i Oslo har hatt mange fine smykkeskrin. De har flere rom og så har de en sånn prinsesse som snurrer rundt med musikk når man trekker dem opp. Har kjøpt til mine barn der, og de rommer ganske mange smykker... Fine er de også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...