Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Gjest Signert

Jeg er sur for at jeg veier 25 kilo for mye og har slanket meg i 15 år og blitt feitere og feitere.

Hehe, kan kjenne meg igjen i den beskrivelsen der. Jeg sluttet å slanke meg og gikk ned 10 kg. Nesten for enkelt til å være sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Jeg håper du har finni deg en ok tannlege! Husker du skreiv her inne om at du fikk vondt i ei tann da du var gravid, og var skrekkslagen. Skal krysse fingre for deg, carma!

Takk :-)

Det blir narkose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Sur? Dette må jeg diskutere med psykologen min. Kan ikke erindre at jeg blir sur. Bare lei meg, fortvilet, opprørt eller krenket.

Kanskje jeg må trene på å bli sur isteden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert ingenting å frykte om han ytrer ønske om at dere skal flytte til han. Tanken på en annen vil aldri interessere han om han virkelig er glad i deg.

Jeg skjønner det er vanskelig for deg om du egentlig vil flytte, men så må du ta hensyn til barna. Etter som jeg husker har faren barna halve tiden. Hvor langt unna faren bor din nye kjæreste i forhold til der du bor nå?

Her skal du jo ta hensyn til faren til barna, din nye kjæreste, barna og deg selv.. Der kan det jo bli endel konflikter. Vanskelig dette! Det er fint for deg at du er innstilt på at dere blir særboere en tid framover, for da får du god tid til å tenke gjennom hva som er best for dere.

Innerst inne er jeg ikke redd for at han skal finne seg en annen, men av og til er man ikke helt rasjonell vet du. :o)

Ja, det er fryktelig mange å ta hensyn til og jeg er litt redd for at mange av ønskene mine vil renne ut i sanden om jeg ikke får realisert dem i løpet av noen år, men på den annen side er det bare tøys - det er ting man egentlig aldri blir for gammel til! :o)

Barnas far bor en halvtimes gange fra meg, det var en hovedårsak til at jeg flyttet hit jeg nå bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, vet du hva eller? Jeg begynner å få panikk for at alle blir her til høsten - for da er løftet mitt til deg i deep shit :(

Men du er øverst på listen! Skal være litt onde med noen så de stikker...

Øhhh... :-( Er barnehagen din for bra, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-)

Det blir narkose...

Uff da. Føler med deg. Ammer du fortsatt? Jeg var i narkose og fikk tatt ut to visdomstenner da jeg fortsatt ammet Storebror. Det var slitsomt da jeg ikke kunne amme på et døgn...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Føler med deg. Ammer du fortsatt? Jeg var i narkose og fikk tatt ut to visdomstenner da jeg fortsatt ammet Storebror. Det var slitsomt da jeg ikke kunne amme på et døgn...

Lykke til!

Ett døgn, ja... Jeg lurte på det :-/

Det får gå.. jeg er ikke så verst venn med pumpa og har endel melk i fryseren (som frøkna helt sikkert ikke vil ha...), men uansett så digger hun grøt og klarer seg sikkert på det én dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett døgn, ja... Jeg lurte på det :-/

Det får gå.. jeg er ikke så verst venn med pumpa og har endel melk i fryseren (som frøkna helt sikkert ikke vil ha...), men uansett så digger hun grøt og klarer seg sikkert på det én dag.

Det går nok fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillegaupa

Takk :-)

Det blir narkose...

Lykke, lykke til.... Jeg tror jeg aner hvordan du har det, jeg tør ikke selv, ikke engang innrømme det :(

Synes du er tøff, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til.... Jeg tror jeg aner hvordan du har det, jeg tør ikke selv, ikke engang innrømme det :(

Synes du er tøff, jeg...

Nå har du i alle fall innrømmet det, men jeg skal ikke si det til noen ;-)

Over 10 år siden sist her... og nå har jeg endelig innsett at jeg MÅ. Er nå på den grensa der hvor smertene til tider begynner å bli større enn angsten og etter flere antibiotika-kurer og betennelser som begynner å krabbe ut av tennene og over i kjevebenet har jeg ikke noe valg.. Det handler ikke lenger om bare tannhelse.

Kanskje du også tør når du ser at jeg har overlevd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du i alle fall innrømmet det, men jeg skal ikke si det til noen ;-)

Over 10 år siden sist her... og nå har jeg endelig innsett at jeg MÅ. Er nå på den grensa der hvor smertene til tider begynner å bli større enn angsten og etter flere antibiotika-kurer og betennelser som begynner å krabbe ut av tennene og over i kjevebenet har jeg ikke noe valg.. Det handler ikke lenger om bare tannhelse.

Kanskje du også tør når du ser at jeg har overlevd ;-)

Du får rapportere så vi får høre hvor flink du har vært! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Øhhh... :-( Er barnehagen din for bra, eller?

Heh, ikke godt å si...

Men jeg har deg øverst på listen, så om det blir noe ledig utover våren skal jeg si fra med en gang :)

Og så kan det hende vi flytter opp et barn uansett pga alder, selv om ingen slutter - og søker om utvidelse med en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillegaupa

Nå har du i alle fall innrømmet det, men jeg skal ikke si det til noen ;-)

Over 10 år siden sist her... og nå har jeg endelig innsett at jeg MÅ. Er nå på den grensa der hvor smertene til tider begynner å bli større enn angsten og etter flere antibiotika-kurer og betennelser som begynner å krabbe ut av tennene og over i kjevebenet har jeg ikke noe valg.. Det handler ikke lenger om bare tannhelse.

Kanskje du også tør når du ser at jeg har overlevd ;-)

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...