Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Kan jeg få det skriftlig, slik at jeg kan henvise til det neste gang frosken maser om ull?

På ingen måte. Ingen regel uten unntak. Hah! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser seg rundt*

Tror frosken ikke er her nå...

Dessuten så er jo humøret oppadgående!

Frosken er nok et annet sted i tråden ang nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer bilder IV?

Neste gang jeg har fritidsproblemer på jobben. Jeg føler at det kanskje er litt oppbrukt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen synes forøvrig det var rasende festlig at den smilende lille frosken maser om ull :)

Den smilende lille grønne har blått skjerf fra Nepal hun også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bella - (tb)

dette var verdens fineste tråd flyfly!

jeg er sur fordi jeg ikke har mer rynkekrem igjen. fordi hele på pumpsene mine er brukket og fordi jeg føler jeg har brukket hvert ledd i kroppen etter å ha vært ute i bakgården på tresko for å vanne blomster (hvorfor strør ingen der??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg har fritidsproblemer på jobben. Jeg føler at det kanskje er litt oppbrukt nå?

Kanskje det, ja :(

Dessuten er vel sannsynligheten for at du får fritidsproblemer på jobben med det første temmelig minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det, ja :(

Dessuten er vel sannsynligheten for at du får fritidsproblemer på jobben med det første temmelig minimal.

No shit, Sherlock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var verdens fineste tråd flyfly!

jeg er sur fordi jeg ikke har mer rynkekrem igjen. fordi hele på pumpsene mine er brukket og fordi jeg føler jeg har brukket hvert ledd i kroppen etter å ha vært ute i bakgården på tresko for å vanne blomster (hvorfor strør ingen der??).

Snille deg, bella, du trenger da ikke rynkekrem! http://www.evgschool.org/mother%20theresa_small.jpg

Menneh duh...vanne blomster...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fryktelig sur for at jeg fryser så sabla på beina

At jeg absolutt må få ungene til å finne på ting å gjøre, så jeg må bringe og hente i øst og vest til kl 23 på en fredagskveld!

(Ellers så er jeg glad for at det er frihelg etter sistemann er hentet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nå søt..(!!)

vanne blomster ja. jeg har busker i bakgården. de må ha vann.

Du kunne skifta nick til Phoebe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella - (tb)

Men er du like god på gitar?

Nei, der er/var hun ram.

En ting til som irriterer meg grenseløst; überoptimistiskehyperblide- mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ..ikke utro lenger..

Jeg er egentlig ikke særlig sur jeg da, men nå har jeg kjærlighetssorg, så nå er jeg veldig lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi:

- jeg tydeligvis har bosatt meg på nordpolen, uten å vite det selv

- at de forbanna dustene av noen sikkerhetsfolk på Gardermoen klarte å lage så mye styr når jeg i dag har sendt avgårde en liten firbent tass

- det er så utrolig mange "besserwissere" (les: 1.folk som bestemmer om vi som har vært utsatt for overgrep egentlig burde bli tatt på alvor 2. at det liksom skal være så fantastisk lett å slanke seg)

men sånn bortsett fra det...tja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...