Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Egentlig er jeg ganske blid, jeg da, og temmelig lattermild etter å ha lest denne tråden. Men det vil du vel ikke vite. Og snart har Lillevill sovna, og det er fritt fram for godsakene :)

*ødelegger sytinga*

Døh, vet du hva eller? Jeg begynner å få panikk for at alle blir her til høsten - for da er løftet mitt til deg i deep shit :(

Men du er øverst på listen! Skal være litt onde med noen så de stikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det er sønnen din!?

*iiik*

Nei, han er eldre og flinkere til å snakke for seg. Hadde det vært min, hadde jeg overkjørt ham, jeg er nok snillere med zakkoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er eldre og flinkere til å snakke for seg. Hadde det vært min, hadde jeg overkjørt ham, jeg er nok snillere med zakkoo.

Okei, da så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sur for at jeg aldri blir frisk fra denne seige... hvadetnåenner som gjør meg syk.

Jeg er sur for at det er så kaldt ute.

Jeg er sur for at bekkenet mitt krangler.

...og forresten... til torsdag skal jeg til tannlegen...!! Det gjør meg ikke sur, men SKREKKSLAGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg til det jeg skrev tidligere. For NÅ er jeg sur nå!!

For det har vært rimelig greit vær hele dagen, men når JEG skal ut og har dårlig tid, DA er det ikke mulig å se veien lenger!

For at jeg har skada kneet og sitter her med is på det og ikke aner hvor ille det er. Og er sur for at jeg imorgen sikkert kommer til å ha dritvondt, og finne ut at jeg ikke kan gjøre noe på dritlenge! Også er jeg sur fordi når jeg er skada og ikke kan trene, så blir jeg hvertfall sur når jeg ikke kan svi av energi.

Bagateller? Joda, men NÅ er jeg sur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg til det jeg skrev tidligere. For NÅ er jeg sur nå!!

For det har vært rimelig greit vær hele dagen, men når JEG skal ut og har dårlig tid, DA er det ikke mulig å se veien lenger!

For at jeg har skada kneet og sitter her med is på det og ikke aner hvor ille det er. Og er sur for at jeg imorgen sikkert kommer til å ha dritvondt, og finne ut at jeg ikke kan gjøre noe på dritlenge! Også er jeg sur fordi når jeg er skada og ikke kan trene, så blir jeg hvertfall sur når jeg ikke kan svi av energi.

Bagateller? Joda, men NÅ er jeg sur nå!

Åh nei! Håper kneet ditt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur for at jeg aldri blir frisk fra denne seige... hvadetnåenner som gjør meg syk.

Jeg er sur for at det er så kaldt ute.

Jeg er sur for at bekkenet mitt krangler.

...og forresten... til torsdag skal jeg til tannlegen...!! Det gjør meg ikke sur, men SKREKKSLAGEN!

Jeg håper du har finni deg en ok tannlege! Husker du skreiv her inne om at du fikk vondt i ei tann da du var gravid, og var skrekkslagen. Skal krysse fingre for deg, carma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi jeg må erstatte et skjørt bare fordi en viss krok klarte å ødelegge det. Jeg kan ikke noe for at jeg har mistet hånden min. Jeg satt på bussen og skulle lete i lommen etter småpenger, da var den plutselig borte gitt! Så jeg blir sur av å miste ting, og av å måtte erstatte ting jeg ikke har noe med å gjøre!!

Trasig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sur for at din negative tråd ble mye lengre enn min positive tråd.

Ja, til flere glade tråder!

:-)

Smil, det er fredag :-D

Men det hjalp på humøret, jeg blei blidere! :) Men akkurat nå er jeg litt gretten fordi jeg sovna på sofaen og våkna og ikke får sove når jeg først har lagt meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg leter litt så skal jeg da alltids finne noe å være sur for... :o)

Det er så innihampen rotet her! Og i morra kommer kjæresten for å hjelpe meg å begynne på å fikse opp badet så jeg bør i all anstendighetens navn ha ryddet en ikke så rent liten smule til da...

Dessuten er jeg sur fordi jeg føler at jeg står fast når det gjelder bosted og sånt. Bor i byen med ungene, men kunne absolutt tenkt meg å flytte på landet med ungene og kjæresten og småbruk og full pakke, men jeg ser overhode ingen løsning på det på flere år og det er kjipt.

Det er bajsigt. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur for at jeg veier 25 kilo for mye og har slanket meg i 15 år og blitt feitere og feitere.

Høres relativt frustrerende ut. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi:

- jeg tydeligvis har bosatt meg på nordpolen, uten å vite det selv

- at de forbanna dustene av noen sikkerhetsfolk på Gardermoen klarte å lage så mye styr når jeg i dag har sendt avgårde en liten firbent tass

- det er så utrolig mange "besserwissere" (les: 1.folk som bestemmer om vi som har vært utsatt for overgrep egentlig burde bli tatt på alvor 2. at det liksom skal være så fantastisk lett å slanke seg)

men sånn bortsett fra det...tja...

Jeg prisa meg lykkelig over at jeg ikke stod på Gardermoen i dag da jeg så hvordan tilstandene var, så jeg forstår deg godt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei! Håper kneet ditt er ok.

Takk! Håper jeg også!

"Ildprøven" er imorgen når jeg våkner. Akkurat tatt av isen, hovent og ømt, men det kunne definitivt vært værre kjenner jeg. For å si det sånn; håper ikke jeg har no å være sur for imorgen. :) For isåfall vil jeg være sur imorgen for at jeg må dra på legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...