Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Inspirert av en positiv og fin trå tidligere i dag, vil jeg nå (med fare for å bli stempla som en skikkelig grinebiter), starte en motsatt-tråd. Beklager, men jeg har hatt en skikkelig dårlig dag, og ser fram til å få ungene i seng og kubbe på sofaen foran gullrekka til NRK.

Hva er du sur for i dag? Kom igjen, folkens, her har du muligheten for din egen lille klagemur i dag! ;)

***

Jeg er sur for at jeg har for mye å gjøre på jobben! (Ei uke med influensa og tre dager med sykt barn og bunkene vokser faretruende)

Jeg er sur for at t-banen aldri er i rute når det er mer enn 5 minusgrader og tre snøfnugg ute! (Vi lever da i føkkings Norge der det stort sett er snø hver vinter, det burde ike komme som noen overraskelse!)

Jeg er sur fordi jeg fryser ræva av meg når jeg skraper bilen om morran. (Faen heller, jeg synes jeg er en ganske hyggelig person som har gjort meg fortjent til en garasje!)

Jeg er sur for at kollegaen vegg-i-vegg med meg er en komplett idiot! ("Hvah?? Må JEG ta ansvaret for vinlotteriet????? Jeg som har så mye å gjøre!!" Well, wake up and smell the coffee, det har jaggu meg alle andre også.)

Jeg er sur for at kjæresten min bor 50 mil unna meg! (Og det er DYRT og KJIPT og UPRAKTISK med avstandsforhold!)

Jeg er sur for at jeg har gjort et så usannsynlig dårlig valg av far til mine barn! (Trenger ikke kommenteres ytterligere).

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Sur for at jeg endelig har fri, og når kroppen får en pause, svarer den med å gi meg kriblefølelser i nese/hals. Vil IKKE bli syk når jeg har slitt så lenge for endelig å ha fri!

Håper helsekosten har propolis og at det virker så bra som togli sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur for at jeg endelig har fri, og når kroppen får en pause, svarer den med å gi meg kriblefølelser i nese/hals. Vil IKKE bli syk når jeg har slitt så lenge for endelig å ha fri!

Håper helsekosten har propolis og at det virker så bra som togli sier. :)

Du har god grunn til å være sur. ;) God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi det er snø ute så jeg ikke kommer ut. Og fordi jeg er syk og fordi ingen kommer å hjelper meg. Så er jeg sur fordi jeg aldri ser et menneske utenom assistenten og hun er gravid og sur og kan ikke gjøre jobben som hun skal.

Så er jeg sur for at alle utesteder og forretninger og skoler er utilgjengelige så jeg ikke kommer inn og at jeg ikke har mulighet til å gjøre noe som jeg vil og fordi jeg ikke kan dra på besøk til folk fordi ingen har heis men trapper.

Og så er jeg sur fordi jeg er nesten alltid blakk og ikke har råd til å dra på ferie, kjøpe de medisinene jeg trenger og sur fordi jeg aldri treffer en mann fordi jeg ikke ser noen mannebein i det hele tatt. Tilslutt er jeg sur fordi folk ser på meg som dum i hue fordi jeg sitter i rullestol og trur at jeg skal si ja takk til sex med enhver fyllik som spør.

Altså, jeg er sur i dag men jeg er sikkert blidere om en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Du har god grunn til å være sur. ;) God bedring! :)

Takk. :)

Nå skal jeg lage fredagskos i heimen. Helstekt entrecote med godt tilbehør (selvsagt stuede tyttebær og noe grønt).

GO HÆLG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Takk. :)

Nå skal jeg lage fredagskos i heimen. Helstekt entrecote med godt tilbehør (selvsagt stuede tyttebær og noe grønt).

GO HÆLG!

*ler*

Er vi der fortsatt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse late foreldrene som ikke gidder passe barna sine, men kler på dem og plasserer dem på veien (60 sone) UTEN refleks, i snykov....

Hva skjer med den stakkaren som ikke klarer å stoppe?

Folk er så usannsynlig korte i huet.

tror virkelig folk at bilen stopper på centimeteren hvis du må bremse???

ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi det er snø ute så jeg ikke kommer ut. Og fordi jeg er syk og fordi ingen kommer å hjelper meg. Så er jeg sur fordi jeg aldri ser et menneske utenom assistenten og hun er gravid og sur og kan ikke gjøre jobben som hun skal.

Så er jeg sur for at alle utesteder og forretninger og skoler er utilgjengelige så jeg ikke kommer inn og at jeg ikke har mulighet til å gjøre noe som jeg vil og fordi jeg ikke kan dra på besøk til folk fordi ingen har heis men trapper.

Og så er jeg sur fordi jeg er nesten alltid blakk og ikke har råd til å dra på ferie, kjøpe de medisinene jeg trenger og sur fordi jeg aldri treffer en mann fordi jeg ikke ser noen mannebein i det hele tatt. Tilslutt er jeg sur fordi folk ser på meg som dum i hue fordi jeg sitter i rullestol og trur at jeg skal si ja takk til sex med enhver fyllik som spør.

Altså, jeg er sur i dag men jeg er sikkert blidere om en dag eller to.

Du har virkelig gode grunner for å være sur. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan jeg jammen meg bidra litt ja:

-For at jeg fremdeles er singel!! Og at jeg nå har vært forelska (til tider vel på knærne) i snart et år. Men uten av jeg egentlig vil ha ham, for han er ikke bra for meg. Kan jeg ikke bare finne en skikkelig mann da!

-For at jeg ikke har fått med meg noen ut på byen i kveld

-For at jeg har tatt på meg ekstra nattevakter denne helga, når jeg endelig har helt fri

-For at det snør og blåser voldsomt her ute og jeg skulle ha vært i byen en tur

-Er skikkelig matlei, og orker ikke lage mat bare til meg selv

-Er lei av jobben og at vi hele tiden skal ta over arbeidsoppgaver fra alle andre for det tar jo ikke mere tid i det hele tatt det. Nei da, men 1000 nye småting tar faktisk tid!!

Phu, nå føles det faktisk litt bedre:-) Så nå skal jeg stikke den turen til byen og bli ferdig med det. Så er det kveld og jeg skal slenge meg på sofaen og nyte kvelden hjemme alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Nå skal jeg lage fredagskos i heimen. Helstekt entrecote med godt tilbehør (selvsagt stuede tyttebær og noe grønt).

GO HÆLG!

Nyt de stua tyttebæra på isbjørnskinnet foran peisen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan jeg jammen meg bidra litt ja:

-For at jeg fremdeles er singel!! Og at jeg nå har vært forelska (til tider vel på knærne) i snart et år. Men uten av jeg egentlig vil ha ham, for han er ikke bra for meg. Kan jeg ikke bare finne en skikkelig mann da!

-For at jeg ikke har fått med meg noen ut på byen i kveld

-For at jeg har tatt på meg ekstra nattevakter denne helga, når jeg endelig har helt fri

-For at det snør og blåser voldsomt her ute og jeg skulle ha vært i byen en tur

-Er skikkelig matlei, og orker ikke lage mat bare til meg selv

-Er lei av jobben og at vi hele tiden skal ta over arbeidsoppgaver fra alle andre for det tar jo ikke mere tid i det hele tatt det. Nei da, men 1000 nye småting tar faktisk tid!!

Phu, nå føles det faktisk litt bedre:-) Så nå skal jeg stikke den turen til byen og bli ferdig med det. Så er det kveld og jeg skal slenge meg på sofaen og nyte kvelden hjemme alene!

Bra at klagemuren var til nytte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse late foreldrene som ikke gidder passe barna sine, men kler på dem og plasserer dem på veien (60 sone) UTEN refleks, i snykov....

Hva skjer med den stakkaren som ikke klarer å stoppe?

Folk er så usannsynlig korte i huet.

tror virkelig folk at bilen stopper på centimeteren hvis du må bremse???

ARGH

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dårlig at folk dyrker sin surhet...

Forøvrig gjentar jeg mitt tidligere forslag om å ta på seg vinterklær når det er minus 10 om morgenen. Det kan hende man fryser litt mindre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi det er snø ute så jeg ikke kommer ut. Og fordi jeg er syk og fordi ingen kommer å hjelper meg. Så er jeg sur fordi jeg aldri ser et menneske utenom assistenten og hun er gravid og sur og kan ikke gjøre jobben som hun skal.

Så er jeg sur for at alle utesteder og forretninger og skoler er utilgjengelige så jeg ikke kommer inn og at jeg ikke har mulighet til å gjøre noe som jeg vil og fordi jeg ikke kan dra på besøk til folk fordi ingen har heis men trapper.

Og så er jeg sur fordi jeg er nesten alltid blakk og ikke har råd til å dra på ferie, kjøpe de medisinene jeg trenger og sur fordi jeg aldri treffer en mann fordi jeg ikke ser noen mannebein i det hele tatt. Tilslutt er jeg sur fordi folk ser på meg som dum i hue fordi jeg sitter i rullestol og trur at jeg skal si ja takk til sex med enhver fyllik som spør.

Altså, jeg er sur i dag men jeg er sikkert blidere om en dag eller to.

Har du blitt smitta av flyfly eller???

*tror jeg skal logge meg av dol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dårlig at folk dyrker sin surhet...

Forøvrig gjentar jeg mitt tidligere forslag om å ta på seg vinterklær når det er minus 10 om morgenen. Det kan hende man fryser litt mindre da.

*Tupper Frosken ut av tråden*

Du mener vel jeg skal dra fram fargestiftene og fargelegge følelsene mine istedet? :P

Forresten hater jeg ull, det veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

*ler*

Er vi der fortsatt? :)

Det er jo en DOL-klassiker. :)

Skal iføre meg sykkelbukse og dandere meg fint i senga litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...