Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Hey - ikke noe smartass-talk om oss gravide, asså!!

;-)

Så lenge dere gjør jobben deres så er jeg fornøyd jeg.

Det er jo ikke så innmari kult når dere ikke klarer det og ting ikke blir gjort. Og er sure attpåtil.

Enda jeg er dritgrei som arbeidsgiver og forlanger ikke all verden av de som er gravide. Men det som må gjøres må jo gjøres da ellers så kommer jo jeg i knipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har nok klær på deg, hvorfor fryser du da?

*bekymret...i allefall nesten*

Det ER nok klær med vinterjakke om vinteren. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere gjør jobben deres så er jeg fornøyd jeg.

Det er jo ikke så innmari kult når dere ikke klarer det og ting ikke blir gjort. Og er sure attpåtil.

Enda jeg er dritgrei som arbeidsgiver og forlanger ikke all verden av de som er gravide. Men det som må gjøres må jo gjøres da ellers så kommer jo jeg i knipe.

Tja, jeg er gravid, men det fulgte såvisst ikke slike jobbinstrukser med på kjøpet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var å handlet tre ganger i dag og var sur fordi hun måtte feie utenfor hoveddøra mi så hun var i gravidmodus idag. Og hun ville ikke ha meg med ut fordi det var for glatt å gå dit vi måtte gå å handle.

Hmmm, også jeg som trodde det var du som var arbeidslederen...

Mandag får dere ta med traxen og noe strøsand ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var å handlet tre ganger i dag og var sur fordi hun måtte feie utenfor hoveddøra mi så hun var i gravidmodus idag. Og hun ville ikke ha meg med ut fordi det var for glatt å gå dit vi måtte gå å handle.

Få tak i vikaren hennes! Hun gjør sikkert en minst like bra jobb. Dessuten går hun an å ta en øl med, i motsetning til hun gravide assistenten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er sur for noe som helst akkurat nå. Jeg skal tenke godt gjennom spørsmålet og komme tilbake til deg.

Det er du velkommen til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, også jeg som trodde det var du som var arbeidslederen...

Mandag får dere ta med traxen og noe strøsand ut på tur.

Ja, det trodde jeg også. Men det er ikke så lett altså. Og jeg kan ikke fordra grinete mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere sutrer noe så utrolig om dagen. Også ønsker dere ikke løsninger, bare noen flere ting å sutre over.

Men det er selvfølgelig ikke pent av meg å si noe sånt i en sutretråd. Men jeg oppfyller i det minste ønsket deres om å ha grunner til å være sure!

Det er bare du som ikke skjønner at vi vil strykes MED hårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i vikaren hennes! Hun gjør sikkert en minst like bra jobb. Dessuten går hun an å ta en øl med, i motsetning til hun gravide assistenten. ;)

Men jeg har jo ikke flere timer enn det hun bruker. Så jeg kan ikke bruke vikaren før hun ikke kommer. Og hun vil ikke sykemelde seg enda hun har bekkenløsning og høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden passet meg godt akkurat nå - for nå er jeg sur!!!

Min tenåring slutter ikke med røyken og løgnene - jeg har akkurat tatt han i begge deler - igjen!!!!!!

Ææææsj.............

Inndra lommepenger og bur h*n inne over helga,

foreslår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noe sur for noe som helst, faktisk. Jeg er en sånn skikkelig irriterende tilfreds person som går rundt og smiler til verden mens alle kaster kremjobber, blomster og komplimenter etter meg.

;-)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle tre svangerskapene? :-)

Ikke i mine men i assistentens jobbeinstrukser :o)

Jeg jobbet alle gangene jeg var gravid og det ble da ikke tatt noe ekstra hensyn. Jobbet med løsemidler i det ene og med HIV-positive i det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...