Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Ikke i mine men i assistentens jobbeinstrukser :o)

Jeg jobbet alle gangene jeg var gravid og det ble da ikke tatt noe ekstra hensyn. Jobbet med løsemidler i det ene og med HIV-positive i det andre.

Likevel er det dårlig gjort å definere latskap som "gravidmodus", asså! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fin tråd.

Jeg er sur fordi jeg virkelig trenger at noen spiller piano for meg akkurat nå, og den jeg vet som kan gjøre det får jeg ikke tak i fordi han ligger på sykehus med en alvorlig sinnslidelse og mobilen er slått av og sykehuset har ikke telefonkontortid før på mandag og jeg har ikke pasienttelefonnummeret! Dritt

Jeg har piano, men er dessverre ganske så ute av trening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo ikke flere timer enn det hun bruker. Så jeg kan ikke bruke vikaren før hun ikke kommer. Og hun vil ikke sykemelde seg enda hun har bekkenløsning og høyt blodtrykk.

Klag. Si at hun får pelle seg ut med snømåka. Så får hun heller finne seg i å sitte sykmeldt på ræva en stund mens du får noen som kan gjøre jobben skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likevel er det dårlig gjort å definere latskap som "gravidmodus", asså! :-P

Hehe, hun er garantert ikke lat for hun har jobbet for meg lenge så det vet jeg. Men hun har bekkenløsning og høyt blodtrykk og føler seg generelt dårlig. Og i dag var hun gravidhormonell. Og jeg vet at man ikke vet det sjøl, jeg var visnok dritsur når jeg var gravid ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessuten litt smågrinete over at denne tråden holder på å letne på humøret mitt.. Best å komme seg unna!

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag. Si at hun får pelle seg ut med snømåka. Så får hun heller finne seg i å sitte sykmeldt på ræva en stund mens du får noen som kan gjøre jobben skikkelig.

Jeg gjorde det og så fikk jeg dårlig samvittighet etterpå og da blir jeg selvfølgelig enda surere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun er garantert ikke lat for hun har jobbet for meg lenge så det vet jeg. Men hun har bekkenløsning og høyt blodtrykk og føler seg generelt dårlig. Og i dag var hun gravidhormonell. Og jeg vet at man ikke vet det sjøl, jeg var visnok dritsur når jeg var gravid ;o)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det og så fikk jeg dårlig samvittighet etterpå og da blir jeg selvfølgelig enda surere.

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Så det, så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten friksjon, ingen fremdrift!

Friksjon, my arse. Jeg trenger å få utløp for aggresjon. Med eller uten fargestifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å vrenge den av meg :o)

Bra. Så kan vi sprette en rødvin hver i kveld når vi alikevel er stuck hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friksjon, my arse. Jeg trenger å få utløp for aggresjon. Med eller uten fargestifter.

Det finnes neppe forskning som dokumenterer at aggresjonsutløp av denne typen medfører endring i positiv retning...

Eller?

Skigåing derimot er påvist å ha god effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne tråden passer meg perfekt akkurat nå!!

Jeg er sur fordi gubben hadde lovet å være hjemme til kvart over sju, og så kom han ikke hjem før nå!! En halvtime for sent!!! Makan!!

Under normale omstendigheter hadde jeg ikke flippa ut av slikt, men nå jeg har vært innendørs med en sjuk unge hele dagen, vaska hans del av huset og skifta på alle sengene alene (fordi han kom for sent), så blir jeg SUR!!

Puh, det var godt å få det ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes neppe forskning som dokumenterer at aggresjonsutløp av denne typen medfører endring i positiv retning...

Eller?

Skigåing derimot er påvist å ha god effekt...

Skia mine befinner seg heldigvis milevis unna. Så de skal du vaffal ikke få prakka på meg. Hah! Men luftgevær derimot, det har jeg visst i kjelleren. Var visst en eller annen glupsmurf som ga meg det i 30-års gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne tråden passer meg perfekt akkurat nå!!

Jeg er sur fordi gubben hadde lovet å være hjemme til kvart over sju, og så kom han ikke hjem før nå!! En halvtime for sent!!! Makan!!

Under normale omstendigheter hadde jeg ikke flippa ut av slikt, men nå jeg har vært innendørs med en sjuk unge hele dagen, vaska hans del av huset og skifta på alle sengene alene (fordi han kom for sent), så blir jeg SUR!!

Puh, det var godt å få det ut ;-)

Hyggelig at klagemuren var nyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...