Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

*Tupper Frosken ut av tråden*

Du mener vel jeg skal dra fram fargestiftene og fargelegge følelsene mine istedet? :P

Forresten hater jeg ull, det veit du.

Det finnes godt utvalg av vinterklær som ikke er av ull...

Hvis du ikke er forsiktig, så skal jeg komme med alle de andre forslagene du hater også, sånn at du får noen flere grunner til å bli sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Det finnes godt utvalg av vinterklær som ikke er av ull...

Hvis du ikke er forsiktig, så skal jeg komme med alle de andre forslagene du hater også, sånn at du får noen flere grunner til å bli sur.

Jeg HAR vinterjakke, for pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt smitta av flyfly eller???

*tror jeg skal logge meg av dol*

Nei, jeg var da sur i stad også, jeg synes jeg har vært sur hele uka. Fryser gjør jeg også og alt er kjedelig.

Det eneste kule er at huset mitt er reint og ryddig men nå må jeg lage middag og det har jeg ikke engang noe lyst til.

Jeg synes ikke du skal logge deg av for jeg blir sikkert mer blid etter å ha lest og skrevet her inne en stund og det blir sikkert flyfly også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si jeg er sur for noe som helst akkurat nå. Jeg skal tenke godt gjennom spørsmålet og komme tilbake til deg.

Kult svar!

*skal gjemme meg før flyfly sender en torpedo for å hevne seg på meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var da sur i stad også, jeg synes jeg har vært sur hele uka. Fryser gjør jeg også og alt er kjedelig.

Det eneste kule er at huset mitt er reint og ryddig men nå må jeg lage middag og det har jeg ikke engang noe lyst til.

Jeg synes ikke du skal logge deg av for jeg blir sikkert mer blid etter å ha lest og skrevet her inne en stund og det blir sikkert flyfly også :o)

Men dere sutrer noe så utrolig om dagen. Også ønsker dere ikke løsninger, bare noen flere ting å sutre over.

Men det er selvfølgelig ikke pent av meg å si noe sånt i en sutretråd. Men jeg oppfyller i det minste ønsket deres om å ha grunner til å være sure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere sutrer noe så utrolig om dagen. Også ønsker dere ikke løsninger, bare noen flere ting å sutre over.

Men det er selvfølgelig ikke pent av meg å si noe sånt i en sutretråd. Men jeg oppfyller i det minste ønsket deres om å ha grunner til å være sure!

Nå begynner vi snart og sutre over deg også. Jeg ser flyfly har startet og du erter henne så nå vet jeg at du koser deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi snart og sutre over deg også. Jeg ser flyfly har startet og du erter henne så nå vet jeg at du koser deg :o)

Det er jo nettopp det jeg sier - dere får som dere ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fin tråd.

Jeg er sur fordi jeg virkelig trenger at noen spiller piano for meg akkurat nå, og den jeg vet som kan gjøre det får jeg ikke tak i fordi han ligger på sykehus med en alvorlig sinnslidelse og mobilen er slått av og sykehuset har ikke telefonkontortid før på mandag og jeg har ikke pasienttelefonnummeret! Dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp det jeg sier - dere får som dere ønsker.

Forrige fredag sa du at du skulle synes synd på meg til mandagen hvis det fremdeles var snø. Du ha'kke sagt et ord om det og i dag er det fredag igjen. Og det er fremdeles speilblankt under snøen så det går fremdeles ikke an å komme ut. Og ikke skal det smelte de første dagene heller *sur enda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fredag sa du at du skulle synes synd på meg til mandagen hvis det fremdeles var snø. Du ha'kke sagt et ord om det og i dag er det fredag igjen. Og det er fremdeles speilblankt under snøen så det går fremdeles ikke an å komme ut. Og ikke skal det smelte de første dagene heller *sur enda*

Du brukte opp sutrekvoten forrige fredag.

Finn frem traxen - du kommer sannsynligvis greit frem med den, i allfall hvis du tar med assistenten på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Fin tråd.

Jeg er sur fordi jeg virkelig trenger at noen spiller piano for meg akkurat nå, og den jeg vet som kan gjøre det får jeg ikke tak i fordi han ligger på sykehus med en alvorlig sinnslidelse og mobilen er slått av og sykehuset har ikke telefonkontortid før på mandag og jeg har ikke pasienttelefonnummeret! Dritt

Kan du ikke ringe sykehusets sentralbord og be om pasienttelefonnummeret?

Evt. ringe vaktrommet og be om nummeret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noe sur for noe som helst, faktisk. Jeg er en sånn skikkelig irriterende tilfreds person som går rundt og smiler til verden mens alle kaster kremjobber, blomster og komplimenter etter meg.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brukte opp sutrekvoten forrige fredag.

Finn frem traxen - du kommer sannsynligvis greit frem med den, i allfall hvis du tar med assistenten på slep.

Hun var å handlet tre ganger i dag og var sur fordi hun måtte feie utenfor hoveddøra mi så hun var i gravidmodus idag. Og hun ville ikke ha meg med ut fordi det var for glatt å gå dit vi måtte gå å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe sykehusets sentralbord og be om pasienttelefonnummeret?

Evt. ringe vaktrommet og be om nummeret?

Sentralbordet er stengt og jeg finner ikke nr til vaktrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden passet meg godt akkurat nå - for nå er jeg sur!!!

Min tenåring slutter ikke med røyken og løgnene - jeg har akkurat tatt han i begge deler - igjen!!!!!!

Ææææsj.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var å handlet tre ganger i dag og var sur fordi hun måtte feie utenfor hoveddøra mi så hun var i gravidmodus idag. Og hun ville ikke ha meg med ut fordi det var for glatt å gå dit vi måtte gå å handle.

Hey - ikke noe smartass-talk om oss gravide, asså!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...