Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Jeg har faktisk sett skiene hennes, jeg :)

Dessuten har jeg overtaket på flyfly. For hvem tror du ringte meg desperat i fjor vinter, og spurte hva i alle dager hun skulle kle på Snorkfrøken, som ble iskald av å leke ute?

Duh, skal ikke du gå og spise middag snart...? *tupper annegunn i ræva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg er helt enig med det med kulda, asså! :(

Og ang naboene - du kan jo bare gjøre sånn som sjarmtrollet på kontoret ved siden av meg gjorde da naboen hade fest - ringe 113 for å få noen til å komme og få slutt på bråket. Smartass...

Hehe..Ja det hadde vært noe..Jeg er egentlig ikke SÅ sur for Singstardingsen..Den er bare på HVER gang de skal sprette en øl, og de synger _ikke_ pent..;-)

Ellers jupp, kulde er noe herk..Jeg synes det var pent første dagen det snødde, men det var da også all vinteren jeg hadde behov for. Sprengkulde suger, både inne og ute.

*sitter på oljeovnen*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett skiene hennes, jeg :)

Dessuten har jeg overtaket på flyfly. For hvem tror du ringte meg desperat i fjor vinter, og spurte hva i alle dager hun skulle kle på Snorkfrøken, som ble iskald av å leke ute?

Hennes prinsipielle motstand mot ull har medført at jeg ennå ikke har overlevert den rosa ullstrømpebuksa jeg kjøpte til Snorkfrøken til jul.

Men nå vurderer jeg å kjøpe en maken til flyfly som forsinket bursdagsgave. Hun ville blitt glad over det, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er man omgitt av idioter. Jeg veit hvordan det føles. ;)

Ja, irriterende er det! Hardt å være blant de få fornuftige menneskene, ikke sant? Sukk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du spist det? Hos nabo'n?

Ser ut som om jeg får en Stellenzicht.

Nope, vi laga det forrige lørdag. Og hjemmemekka ravioli til forrett. I'm a sucker for ravioli, asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, irriterende er det! Hardt å være blant de få fornuftige menneskene, ikke sant? Sukk!!

Sørgelige tilstander av og til, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes prinsipielle motstand mot ull har medført at jeg ennå ikke har overlevert den rosa ullstrømpebuksa jeg kjøpte til Snorkfrøken til jul.

Men nå vurderer jeg å kjøpe en maken til flyfly som forsinket bursdagsgave. Hun ville blitt glad over det, tror du ikke?

Gi strømpebuksa til Snorkfrøken, du, som kan Lilelvill arve den ubrukt :)

Flyfly blir omtrent like glad for ullundertøy som jeg blir for pyntestæsj, tror jeg. Men det er slett ikke alle som tar hintet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blid igjen.

Men jeg går fort ned og krisemaksimerer og i neste øyeblikk er jeg blid igjen.

Jeg er i mye bedre humør jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes prinsipielle motstand mot ull har medført at jeg ennå ikke har overlevert den rosa ullstrømpebuksa jeg kjøpte til Snorkfrøken til jul.

Men nå vurderer jeg å kjøpe en maken til flyfly som forsinket bursdagsgave. Hun ville blitt glad over det, tror du ikke?

Opptenningsved! *hvisker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, vi laga det forrige lørdag. Og hjemmemekka ravioli til forrett. I'm a sucker for ravioli, asså.

Hjemmelagt ravioli har vi også hatt noen ganger - men det begynner å bli rimelig lenge siden. Får minne gubben på det :) Men har du pastamaskin, da? Trønderen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi strømpebuksa til Snorkfrøken, du, som kan Lilelvill arve den ubrukt :)

Flyfly blir omtrent like glad for ullundertøy som jeg blir for pyntestæsj, tror jeg. Men det er slett ikke alle som tar hintet...

Noen av tror på muligheten for grunnleggende personlighetsendringer selv i voksen alder.

Ett sted å starte er å lære seg hvordan kle seg om vinteren...*s*

*lurer på om jeg har startet på et håpløst prosjekt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagt ravioli har vi også hatt noen ganger - men det begynner å bli rimelig lenge siden. Får minne gubben på det :) Men har du pastamaskin, da? Trønderen, kanskje?

Sopp og mascarponefyll :) men den beste jeg noen gang har spist var med naboens kamsjatkakrabbe. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av tror på muligheten for grunnleggende personlighetsendringer selv i voksen alder.

Ett sted å starte er å lære seg hvordan kle seg om vinteren...*s*

*lurer på om jeg har startet på et håpløst prosjekt*

Noen tror noen er ganske inngrodde på visse punkter, og at selv de ytterste forsøk på endring vil gå i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blid igjen.

Men jeg går fort ned og krisemaksimerer og i neste øyeblikk er jeg blid igjen.

Du er redd for evt. represalier, tror jeg...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tror noen er ganske inngrodde på visse punkter, og at selv de ytterste forsøk på endring vil gå i dass.

Jeg får trøste meg med at strømpebuksa kan komme til nytte før eller senere da, kanskje særlig senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av tror på muligheten for grunnleggende personlighetsendringer selv i voksen alder.

Ett sted å starte er å lære seg hvordan kle seg om vinteren...*s*

*lurer på om jeg har startet på et håpløst prosjekt*

*lurer på om jeg har startet på et håpløst prosjekt*

*nikker bekreftende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...