Gå til innhold

Hva er du sur for?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Egentlig er jeg ganske blid, jeg da, og temmelig lattermild etter å ha lest denne tråden. Men det vil du vel ikke vite. Og snart har Lillevill sovna, og det er fritt fram for godsakene :)

*ødelegger sytinga*

Skal sprette en vin jeg også, bare Lillemann er i seng snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    79

  • Dorthe

    35

  • frosken

    26

  • annegunn

    25

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Det er jo en DOL-klassiker. :)

Skal iføre meg sykkelbukse og dandere meg fint i senga litt senere.

Nice - gleder meg til referatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi det er snø ute så jeg ikke kommer ut. Og fordi jeg er syk og fordi ingen kommer å hjelper meg. Så er jeg sur fordi jeg aldri ser et menneske utenom assistenten og hun er gravid og sur og kan ikke gjøre jobben som hun skal.

Så er jeg sur for at alle utesteder og forretninger og skoler er utilgjengelige så jeg ikke kommer inn og at jeg ikke har mulighet til å gjøre noe som jeg vil og fordi jeg ikke kan dra på besøk til folk fordi ingen har heis men trapper.

Og så er jeg sur fordi jeg er nesten alltid blakk og ikke har råd til å dra på ferie, kjøpe de medisinene jeg trenger og sur fordi jeg aldri treffer en mann fordi jeg ikke ser noen mannebein i det hele tatt. Tilslutt er jeg sur fordi folk ser på meg som dum i hue fordi jeg sitter i rullestol og trur at jeg skal si ja takk til sex med enhver fyllik som spør.

Altså, jeg er sur i dag men jeg er sikkert blidere om en dag eller to.

Godt å få det ut - ikke sant?

Jeg må si som en annen sa her, at jeg kanskje ikke har så mye å være sur for allikevel.. Dessuten så synes jeg at mariaflyfly gjør en kjempegod jobb her med å komme med muntre og hyggelige svar til oss alle sammen. Det er jo nesten så en blir blid igjen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flystripa

Au da, får håpe humøret letner litt snart.

Jeg er generelt glad i dag :) Men jeg kan jo si at jeg er sur fordi mannen er langt borte, når han egentlig skulle vært HER! Kunne liksom brukt'n til noe i kveld *hehe*

Og fordi jeg _aldri_ vinner 8 mill i Lotto. Faen!

Og fordi en viss person (i slekta) skulle hatt pryl pga bad behaviour - men jeg holder heller kjeft. *irriterende sak*

Jau, god tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mer ammis, da, etter at jeg tok kål på den siste?

Nope, men en bedre Valpolicella gjør sikkert susen.

Liker du saltimbocca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Huffda..;-P

Personlig er jeg sur for at naboen over fester (allerede!) med en sånn singstar-maskin eller lignende, for at jeg fikk mindre penger i dag enn forventet,fordi det er dritkaldt,fordi jeg glemte å kjøpe meg godis jeg har lyst på, og dermed enten må ut igjen eller klare meg uten, fordi neglelakken min om jeg brukte tid på kladdet allikevel (fordi jeg var utålmodig) så jeg må gjøre dt om igjen, og fordi jeg har noe småkjedelig å gjøre som jeg ikke har gjort enda.

Og ikke minst på Elkjøp, fordi de er vanskelige rundt å fikse på computeren min, men det er egentlig en lang historie som jeg ikke trenger å gå innpå..;-)

Ellers er jeg i grunn riktig blid i dag jeg altså..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få det ut - ikke sant?

Jeg må si som en annen sa her, at jeg kanskje ikke har så mye å være sur for allikevel.. Dessuten så synes jeg at mariaflyfly gjør en kjempegod jobb her med å komme med muntre og hyggelige svar til oss alle sammen. Det er jo nesten så en blir blid igjen :-))

Jeg er blid igjen.

Men jeg går fort ned og krisemaksimerer og i neste øyeblikk er jeg blid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur for at folk (les alle andre, nesten) er så dumme og ikke skjønner noen ting!!!

Sånn, der var den ute! Straks litt bedre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg ganske blid, jeg da, og temmelig lattermild etter å ha lest denne tråden. Men det vil du vel ikke vite. Og snart har Lillevill sovna, og det er fritt fram for godsakene :)

*ødelegger sytinga*

Kan du ikke moralisere litt over manglende evne til å kle på seg om vinteren osv. du også.

Eller spørre om hun vil være med på en skitur i morgen rett etter frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blid igjen.

Men jeg går fort ned og krisemaksimerer og i neste øyeblikk er jeg blid igjen.

Jeg er også blid igjen - og det føles godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, men en bedre Valpolicella gjør sikkert susen.

Liker du saltimbocca?

Sikkert.

Saltimbocca har jeg ikke smakt. Faktisk måtte jeg spørre min gode venn google om hva det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda..;-P

Personlig er jeg sur for at naboen over fester (allerede!) med en sånn singstar-maskin eller lignende, for at jeg fikk mindre penger i dag enn forventet,fordi det er dritkaldt,fordi jeg glemte å kjøpe meg godis jeg har lyst på, og dermed enten må ut igjen eller klare meg uten, fordi neglelakken min om jeg brukte tid på kladdet allikevel (fordi jeg var utålmodig) så jeg må gjøre dt om igjen, og fordi jeg har noe småkjedelig å gjøre som jeg ikke har gjort enda.

Og ikke minst på Elkjøp, fordi de er vanskelige rundt å fikse på computeren min, men det er egentlig en lang historie som jeg ikke trenger å gå innpå..;-)

Ellers er jeg i grunn riktig blid i dag jeg altså..:-)

Jeg er helt enig med det med kulda, asså! :(

Og ang naboene - du kan jo bare gjøre sånn som sjarmtrollet på kontoret ved siden av meg gjorde da naboen hade fest - ringe 113 for å få noen til å komme og få slutt på bråket. Smartass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke moralisere litt over manglende evne til å kle på seg om vinteren osv. du også.

Eller spørre om hun vil være med på en skitur i morgen rett etter frokost?

Jeg har faktisk sett skiene hennes, jeg :)

Dessuten har jeg overtaket på flyfly. For hvem tror du ringte meg desperat i fjor vinter, og spurte hva i alle dager hun skulle kle på Snorkfrøken, som ble iskald av å leke ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert.

Saltimbocca har jeg ikke smakt. Faktisk måtte jeg spørre min gode venn google om hva det var...

Få det med deg. Snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur for at folk (les alle andre, nesten) er så dumme og ikke skjønner noen ting!!!

Sånn, der var den ute! Straks litt bedre! :-)

Noen ganger er man omgitt av idioter. Jeg veit hvordan det føles. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blid igjen - og det føles godt :-)

Det er mye mer hyggelig å være blid. Jeg kan ikke fordra å være sur, da er det bedre å være sinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...