Gå til innhold

Barnepike 15 år, hvor mye i betaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Finnbeck & Fia

Har ikke tid til å søke opp eldre innlegg, så håper noen orker å svare meg.

Vi har fått tak i en 15 år gammel jente som skal sitte litt barnevakt innimellom, ikke noe fast opplegg, men f.eks. 2-3 timer av og til. Blir ikke ofte, et par ganger i måneden kanskje. Det er snakk om å passe to gutter, en på 7 og en på snart 4.

Hvor mye bør hun få i timen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263737-barnepike-15-%C3%A5r-hvor-mye-i-betaling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Finnbeck & Fia

40-50,-/timen.

Oj, såpass lite? Mannen min sa rundt 80 kr. timen han. Er det altfor mye hvis vi er fornøyde med henne?

Hva mener andre her?

Håper jeg får flere svar, for det er jo veldig stor forskjell på 40/50 kr. pr. time og 80 kr. pr. time.

Gjest sjøstjerna

Oj, såpass lite? Mannen min sa rundt 80 kr. timen han. Er det altfor mye hvis vi er fornøyde med henne?

Hva mener andre her?

Håper jeg får flere svar, for det er jo veldig stor forskjell på 40/50 kr. pr. time og 80 kr. pr. time.

Har en ungdom på 15 som stiller som ekstravakt i butikk. H*n tjener ca 65 kr timen.

Synes det kommer litt an på hvor lenge hun sitter. Blir det mange timer, en hel kveld, så bør det ikke være så mye pr time, men kommer hun for å sitte to timer så blir det jo litt snaut med 100 kroner for å komme seg til dere og tilbake osv.

Annonse

Hva mener andre her?

Gå gjerne for en mellomting da, 60-70 kr. Men det er klart om dere er storfornøyde med henne, er det kjempefint at dere viser henne det, og øker timebetalingen :-)

Gjest Finnbeck & Fia

Har en ungdom på 15 som stiller som ekstravakt i butikk. H*n tjener ca 65 kr timen.

Ok, det var fint å vite. Mannen min mente at 80 kr. var minstelønna for 16-åringer i butikk og at hun derfor burde få det. Men hun er jo ikke 16 heller, hun fyller 15 snart.

Hva mener andre her?

Dere bestemmer jo selv. Men 80,- timen blir jo fort mye hvis man skal være borte en kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...