Gå til innhold

Same jordmor v 4 fødslar :)

Anbefalte innlegg

Dette er det ikkje så mange forunt å oppleve i våre dagar:

-> http://tinyurl.com/yr4slv

Same jordmor som tok imot alle fire barna. Artig.

Så heldig har ikkje eg vore, men det spelar ingen rolle, for eg likte ikkje jordmora eg hadde første gongen, så eg er glad eg ikkje hadde ho igjen og igjen, LOL!

Eg har forøvrig hatt med under fødsel / vore undersøkt og stelt av dei aller fleste jordmødrene på avdelinga - men denne i artikkelen har eg berre hilst på i korridoren. Eller om ho til nød tok eit blodtrykk for nokre år sidan. Hihihi...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263807-same-jordmor-v-4-f%C3%B8dslar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så hyggelig! :) Jeg hadde naboen min som jordmor siste gangen. Det var veldig beroligende og trygt, hun er bare så utrolig fin. :) Også kommer hun og banker på døra mi iblant og lurer på om ikke hun kan få ta med seg Snorkfrøkna en skogtur i vogna. :)

Jeg håper at min jordmor (hun jeg går til nå) er på jobb når jeg skal føde. Ikke bare er dama kjempehyggelig, men hun tok imot meg da jeg ble født også, så da hadde det jo vært litt gøy om hun tok imot et av mine barn. :o)

Ja, det er litt spesielt, akkurat det. Ho som tok imot meg, har vore med på 2 av mine fødslar, og tok imot #2. Håpar det klaffar for deg :)

Annonse

Åh, så hyggelig! :) Jeg hadde naboen min som jordmor siste gangen. Det var veldig beroligende og trygt, hun er bare så utrolig fin. :) Også kommer hun og banker på døra mi iblant og lurer på om ikke hun kan få ta med seg Snorkfrøkna en skogtur i vogna. :)

Så koselig, da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...