Velouria Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Flisen har vokst ut av vinterstøvlene sine, hun har brukt cherrox nesten frem til nå i denne våte vinteren. Hadde vært kjekt å kjøpe på nettet, er det noen som har gode sko å anbefale. Og gode nettsider? 0 Siter
Gjest sånn til info Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Om du vil ut i butikkene så selger Eurosko barnestøvlettene til halv pris nå om dagen. 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er kjempfornøyd med Sorel sin vanntette støvel! Selv nå når vi hadde en periode med minus 15-20 var guttungen varm og god på bena, og så er det enkelt å ta ut ullsokken og tørke den når det trengs. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Om du vil ut i butikkene så selger Eurosko barnestøvlettene til halv pris nå om dagen. Thanx, da skal jeg ut å sjekke litt i morgen. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 xxl.no, Sorel og Cherrox Thanx, men det er for smått. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Jeg er kjempfornøyd med Sorel sin vanntette støvel! Selv nå når vi hadde en periode med minus 15-20 var guttungen varm og god på bena, og så er det enkelt å ta ut ullsokken og tørke den når det trengs. Takk for tips, det skal sjekkes ut. 0 Siter
Spirello Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er kjempfornøyd med Sorel sin vanntette støvel! Selv nå når vi hadde en periode med minus 15-20 var guttungen varm og god på bena, og så er det enkelt å ta ut ullsokken og tørke den når det trengs. De har gutten min og, men han var faktisk kald på bena i går da vi hadde vært ute og akt en time. 0 Siter
org Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 De har gutten min og, men han var faktisk kald på bena i går da vi hadde vært ute og akt en time. Samme her. Men yngstejenta er veldig snar til å bli frøssen også. 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 De har gutten min og, men han var faktisk kald på bena i går da vi hadde vært ute og akt en time. Jøss, det har aldri min vært. Ikke engang i 20 minus! Sikker på at ulltøffelen var tørr? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.