Gå til innhold

Er så usikker (Lang, veldig laaaaang)


Gjest Cecilie

Anbefalte innlegg

Takk for at dere bryr deg om meg. Det føles så godt at det er folk der ute som faktisk bryr seg om meg.

Nå har jeg kjæresten min, han er helt fantastisk, og jeg har dere, og jeg ringte litt rundt til psykologer i dag, og en helt ukjent mann (psykolog) viste virkelig interesse for meg og sa til meg at jeg ikke måtte gi opp selvom jeg ikke fikk time med en gang. Føler at det går framover nå.

Sitter her og smiler for meg selv.

Masse gode klemmer fra

Kjære kjære deg!!

Ble så glad da jeg leste svaret ditt!!Så utrolig bra at du har snakket med en forståelsesfull psykolog!Godt at du har en kjæreste også,som kan støtte deg hvis ventelista er lang.Bra at du vil jobbe med det som er vanskelig,det krever innsikt å komme til den erkjennelsen.

Nå kan du kanskje gjøre noe hyggelig som belønning til deg selv.

Husk at det er mennesker som tenker på deg og bryr seg om deg!Du er en viktig person!

Masse gode klemmer og lykke til fra meg!laLuna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laLuna

    21

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...