Gå til innhold

En fantastisk flott bok!

Anbefalte innlegg

Vil gjerne anbefale en flott bok som omhandler adopsjon. Det er en barnebok, men den var givende å lese for oss også. Også blir den flott å lese for våre adoptivbarn. :o) Den heter "En mamma og pappa til Gabriel" og den er skrevet av Cathrine Bakke Bolin. Hun har skrevet den til sin sønn som er adoptret fra Colombia. Flott illustrert og nydelig skrevet. (ISBN-10:82-05-35391-3)

Bare et lite tips!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264028-en-fantastisk-flott-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare henge meg på denne - det er en kjempefinbok.

Vi har lest den for våre to som er født i Thailand, og de likte den kjempegodt !

Enig.

Forfatter og illustratør har også laget en bok der man kan lime inn bilder og skrive inn minner fra den første tiden med adoptivbarnet. Den heter "Meg! Min første tid i Norge" og er også veldig fin.

(Jeg jobber på bibliotek og kjøpte denne ved en feiltakelse, egner seg dårlig i et bibliotek, men bra i hjem med adoptivbarn). Anbefales!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...