Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• erin

11

• Mandolaika

6

• Dirflos79

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Godt og godt. Prøver å holde meg rolig, selv om det ikke er så lett alltid.

Men hvordan forholde seg til en voksen mann, som ser på samvær med ongene sine som avlastning for meg? Han vil ha ongene minst mulig, for å begrense fritiden min. Har du hørt?! Han har det som heter vanlig samvær, og det ennå han bor rett nedi gata her.

Så plutselig fikk han for seg at han ville ha 50%, det var best for ongene. Dvs, han ville ha omsorgen for den ene slik at han kunne få barnetrygda på 2000,-

@#¤&% idiot!!

Tror neppe det er barnetrygden på 2000,- som er drivkraften bak 50 % samvær, hvis han har en årsinntekt på 450 000.-

Er de lette, myke, vind- og vanntette og pustende også?

Sjekk Reflex allværsdress (hos bl.a. Babyshop, finnes også i store str.) hvis du er ute etter en dress med de egenskapene.

De er riktignok ikke for sprengkulde, men da går det an å ha mer under.

Vet du hva denne tapen heter og hvor jeg får tak i den? Jeg har en dress som røyk i baken i går og har ikke veldig lyst til å kjøpe ny dress denne holder egentlig ut vinteren.

Beklager seint svar, men du får forskjellige typer og de finnes i sportsbutikker.

Bare spør betjeningen på fiskeutstyrsavdelingen :0))

Annonse

Beklager seint svar, men du får forskjellige typer og de finnes i sportsbutikker.

Bare spør betjeningen på fiskeutstyrsavdelingen :0))

Tusen takk, da stikker jeg innom en i morgen. Dressen har allerede holdt i snart 4 sesonger, så den har egentlig gjort nytta si, men dette må jeg jo teste ut uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...