Gå til innhold

Temperatur på barnerommet!

Anbefalte innlegg

Hvor mange grader bør det være på barnerommet om natten?

Vårt barn har letter Astma,så på rommet hennes ligger temperaturen på ca 15gr.Men er litt redd for at det kan bli litt kaldt.

Hun er heldigvis over den alderen der hun ligger på kryss og tvers i sengen,like mye under,som oppå dynen!!

Jeg har en vanlig kortermet bomulsbody innenfor pysjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264069-temperatur-p%C3%A5-barnerommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ikke noe om hvor gammelt barnet er, men 15 grader kan umulig være for kaldt på soverommet vel?! Mine har ikke noe varme på i det hele tatt og det er temmelig kaldt der inne. Snuppa (6 år) bruker pysj eller nattkjole mens poden (8 år) stort sett ligger i bare trusa. De har dundyner og fleece eller ullteppe.

Du sier ikke noe om hvor gammelt barnet er, men 15 grader kan umulig være for kaldt på soverommet vel?! Mine har ikke noe varme på i det hele tatt og det er temmelig kaldt der inne. Snuppa (6 år) bruker pysj eller nattkjole mens poden (8 år) stort sett ligger i bare trusa. De har dundyner og fleece eller ullteppe.

Hun er 2 år.Ser at noen ganger kan tmp være rundt 13gr.

Du har sikker rett. Det er bare jeg som er redd for at gullet skal fryse:-)

Hun er 2 år.Ser at noen ganger kan tmp være rundt 13gr.

Du har sikker rett. Det er bare jeg som er redd for at gullet skal fryse:-)

Hvis hun er god og varm på kroppen og beina om morgenen så er det passe temperatur på rommet. Hendene (om de er over dyna) og nesa kan godt bli litt kalde uten at det gjør noe. :o)

Nå skal det være sagt at jeg har null erfaring med astma, men så lenge lufta ikke er rå og fuktig så er det vel ikke noe problem med temperaturen så lenge det er over 10 grader på rommet?

Hvis hun er god og varm på kroppen og beina om morgenen så er det passe temperatur på rommet. Hendene (om de er over dyna) og nesa kan godt bli litt kalde uten at det gjør noe. :o)

Nå skal det være sagt at jeg har null erfaring med astma, men så lenge lufta ikke er rå og fuktig så er det vel ikke noe problem med temperaturen så lenge det er over 10 grader på rommet?

17 grader har jeg hørt er bra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...