Gå til innhold

Jakke med biler eller spiderman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han er 5 år og synes byggmester Bob er barnslig;o)

Åh, den fasen var sønnen min gjennom også. Plutselig kunne han til nød bruke BB-pysjen på hytta i skogen, der ingen kunne se ham (som om kameratene i byen stadig er innom etter pysjetid).

Ellos har Spiderman-regntøy og div. annet, H&M har bukser, genser, vest, trøyer og en del småtteri. Bla til side 2 herfra og trykk på genseren, så kommer det opp mer:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_POJ_OVE_TRO

Mulig at H&M har jakke i butikkene.

Gjest takk for hjelp1

Hei du, jeg skriver på en oppgave som handler om barneklær.

Kan jeg spør om hvorfor jeg med en gang kunne se at du var ute etter et gutteplagg? Jeg tenker på at det er forskjell på gutte- og jenteklær (mønster/farger).

Kjøper en mor til en gutt klær som hun liker eller som gutten ønsker seg?

:-)

Annonse

Hei du, jeg skriver på en oppgave som handler om barneklær.

Kan jeg spør om hvorfor jeg med en gang kunne se at du var ute etter et gutteplagg? Jeg tenker på at det er forskjell på gutte- og jenteklær (mønster/farger).

Kjøper en mor til en gutt klær som hun liker eller som gutten ønsker seg?

:-)

Spiderman og biler er vel noe som gutter synes er tøfft. Jenter faller vel mer for prinsesser og slikt. Men jeg vet om jenter som liker spiderman og gutter som liker prinsesser også, men det jo sjeldnere.

Før trodde jeg det var noe man lærte sine barn at jenter skulle like dukker og gutter skulle like biler, men etter tre barn skjønner jeg nå at denne interessen er medfødt.

Jeg kjøper for det meste klær etter hva jeg synes kler barna og er mest hensiktsmessig. Dette har forandret seg litt etter at mine to eldste har blitt eldre, 10 og 12 år. Der er jeg kun med på å bestemme hva som er hensiktsmessig.

Håper det var til hjelp:o)

Gjest takk for hjelp1

Spiderman og biler er vel noe som gutter synes er tøfft. Jenter faller vel mer for prinsesser og slikt. Men jeg vet om jenter som liker spiderman og gutter som liker prinsesser også, men det jo sjeldnere.

Før trodde jeg det var noe man lærte sine barn at jenter skulle like dukker og gutter skulle like biler, men etter tre barn skjønner jeg nå at denne interessen er medfødt.

Jeg kjøper for det meste klær etter hva jeg synes kler barna og er mest hensiktsmessig. Dette har forandret seg litt etter at mine to eldste har blitt eldre, 10 og 12 år. Der er jeg kun med på å bestemme hva som er hensiktsmessig.

Håper det var til hjelp:o)

Ja, takk skal du ha!

Men du sier du tror det kan være medfødt; styres ikke slike valg av miljøet rundt også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...