Lurveline Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, takk skal du ha! Men du sier du tror det kan være medfødt; styres ikke slike valg av miljøet rundt også? Litt vanskelig å svare på men. Jeg har to døttre som er eldre enn ham så han har jo hatt tilgang på jenteleker også, men han har aldri vert interessert i det. Han var ikke gamle karen da han ble interessert i biler og spesielt anleggsmaskiner og dette er/var jo også en grunn til at vi kjøpte biler til ham. Hadde han hatt mer interesse av å leke med dukker så hadde han fått det. Jeg vet jo også om en gutt som leker med dukker. Om han er påvirket av miljøet tviler jeg på i og med at han har en yngre bror som absolutt ikke leker med jenteting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264075-jakke-med-biler-eller-spiderman/page/2/#findComment-2126263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.