Gå til innhold

noen som har flydd langt mens gravide?

Anbefalte innlegg

Gjest mulig flyvende

Hvor lenge satt dere på flyet? Hvor langt på vei var dere? Var det noen komplikasjoner?

Jeg har hørt at det er økt fare for blodpropp hvis man flyr når man er gravid -er det pga at man sitter så lenge stille eller har det noe med trykk o.l. å gjøre? Kan man få blodpropp selvom man ikke har noen tegn til det før man setter seg i flyet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264168-noen-som-har-flydd-langt-mens-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opptil flere ganger: Maldivene da jeg var 5 mnd på vei. Husker ikke hvor mange timer det tok - vi hadde noen mellomlandinger, men det ble likevel mange timer i et strekk. Fløy også til Skottland da jeg var 7mnd på vei. Det var vel 2 timer i lufta eller noe sånt. Sørg for å drikke mye, vandre rundt i flyet så mye du kan, samt bruk støttestrømper. For meg var det ikke noe problem.

Opptil flere ganger: Maldivene da jeg var 5 mnd på vei. Husker ikke hvor mange timer det tok - vi hadde noen mellomlandinger, men det ble likevel mange timer i et strekk. Fløy også til Skottland da jeg var 7mnd på vei. Det var vel 2 timer i lufta eller noe sånt. Sørg for å drikke mye, vandre rundt i flyet så mye du kan, samt bruk støttestrømper. For meg var det ikke noe problem.

Langt og langt. Da jeg var 25 uker på vei med minsten fløy vi til Mallorca fra Trondheim. Det tok vel omtrent 5 timer mener jeg å huske.

Brukte kompressjonsstrømper, men var ikke plaget med noe underveis. Brukte enhver anledning til å reise meg (ble med de to eldste på do osv.). Og beveget ellers bena så mye som mulig mens jeg satt.

Drakk mye vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...