Gå til innhold

hvordan kan man vite om man venter tvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortere stor, høyere SF-mål, sterkere symptomer. Men det er langt fra alle som merker det før ordinær ultralyd. Kjenner et par stykker som har blitt sendt på tidlig ultralyd fordi legen syns livmora har virket større enn den "burde" være på det tidspunktet i svangerskapet.

Men de fleste blir mye fortere stor andre og tredje gang, så det er veldig veldig mange som tenker tvillinger uten at det er det.

Andre gangen ble jeg stor kjempefort og mange mente at det måtte være minst to der inne! Husker legen nektet å tro sf-målet mot slutten av svangerskapet og målte flere ganger. :o) På ul i uke 36 anslo legen henne til å være STOR! Jeg begynte å grue meg og lurte på om jeg skulle kreve keisersnitt og greier, men 9 dager før termin kom ei tulle på 49 cm og 3570 gram ut. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...