Gjest Indianeren på jobb Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hei, på deg! Hva skjer med dere? Har dere hørt noe om tildeling, nå som rettsferien er over? 0 Siter
Gjest munèca Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Så koselig at du tenkte på meg,Indianeren:o) Nei, vi har ingenting hørt...har snart ventet 12 mnd. Har lest litt på de danske sidene at det har vært lite tildelinger før jul pga politiske uroligheter i Bolivia,men at det nå til de danske hadde kommet to tildelinger i januar,og at de da mente at ting var i gang igjen. Hvor lenge har dere ventet nå? Klem fra 0 Siter
Indianeren Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Så koselig at du tenkte på meg,Indianeren:o) Nei, vi har ingenting hørt...har snart ventet 12 mnd. Har lest litt på de danske sidene at det har vært lite tildelinger før jul pga politiske uroligheter i Bolivia,men at det nå til de danske hadde kommet to tildelinger i januar,og at de da mente at ting var i gang igjen. Hvor lenge har dere ventet nå? Klem fra Hei, på dere! Vi har ikke ventet mer enn 7 mnd, så vi ligger langt etter dere. Jeg var også inne på den danske siden i dag, derfor tenkte jeg at det kanskje løsner for oss som står i kø fra Norge også. En familie fikk tildeling i oktober(SN barn) og har enda ikke kommet avgårde for å hente barnet sitt. Så nå håper jeg at dere får tildeling snart og kan få reise til Bolivia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.