Gjest prust Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen av dere husker kanskje at jeg skrev inn her om råd angående barnevakten vår, ei jente på 15 år, som gjerne vil ha kjæresten sin med når hun passer våre tre barn ca annenhver tirsdag. Vi har hatt litt dårlig magefølelse for dette, og har ikke ønsket at han skulle være med. Likevel kommer han som regel når barna kanskje er i seng... Nå har jeg snakket med ei som går på samme skole som disse to. hun kunne fortelle at begge to (barnevakten vår + kjæresten) er med i "hasj-gjengen" på skolen, og noen i denne gjengen har vært innblandet i noe kriminelt - bkl.a. alvorlig mobbe-episoder. Hva gjør vi nå???? Skal vi fortsette med barnevakten (som er kjempeflink med barna våre), men være krystallklare på at kjæresten ikke blir med? (forts. neste innlegg - pc'en min takler ikke lange innlegg) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264211-barnevakten-v%C3%A5r-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.