Gå til innhold

Uff.. har klart å rote bort helsekortet...

Anbefalte innlegg

Skal på kontroll i morgen og klarer ikke finne helsekortet mitt, kan ikke skjønne hvor jeg kan ha lagt det.. Hva gjør jeg da? Går det an å få nytt? De har vel ting lagret på legekontoret på dataen eller noe? Hadde også det arket fra UL og noe blodtype ark oppi der, tror dere det går an å få nytt av de også eller?

Uff, litt pinlig å komme til legen å si jeg har rotet det vekk, sånn går det når man er en rotekopp =(

Fortsetter under...

Du får ett nytt. Du trenger strengt tatt ikke ett helsekort. De har alt på data.

Takk for svar..

Nå har jeg leitet gjennom hele leiligheten så er bra jeg får nytt=)

men hva med det arket fra UL og det blodtype arket,har de det også på data slik at jeg bare kan få nytt av det også, vet du det?

Du får ett nytt. Du trenger strengt tatt ikke ett helsekort. De har alt på data.

Har de samme informasjonen på sykehuset også, hvis man plutselig føder? Det er vel mye i den mappa som er kjekt for fødeavdelingen, sikkert en grunn til at det står at man SKAL ha det med liksom.

j83!, jordmora mi skriver inn alt på pcen samtidig, så det er nok ikke noe pes å skrive et nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...