Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 21+6, og har kjent liv siden 9. januar. Spesielt etter at jeg har lagt meg om kvelden romsterer den fælt der inne.

Mannen min vil også kjenne, men på utsiden kjenner han ingenting. Jeg syns jeg kjenner det, men det er vel fordi jeg samtidig kjenner det fra innsiden og innbiller meg at jeg da kjenner det utenpå.

Når kan man begynne å kjenne noe utenpå magen også?

Kommer vel kanskje ann på om man har mye fett på magen og sånn også kanskje, men jeg er ganske normal der, så tror ikke det skal være noe problem.

Når kjente dere det utenpå ?

Fortsetter under...

Hos meg ligger morkaken på fremsiden (ut mot magen), samt at jeg er ganske overvektig, og mannen min har såvidt kjent noe helt vagt nå de siste dagene. Jeg er 22+3 nå.

Både morkakeplassering, evt. fett på magen, samt om det er første graviditet eller ei har innvirkning.

Annonse

Gjest Lissi25

Kjente de første sparkene i uke 17, og tror samboeren min kunne kjenne det utenpå ca 4-5 uker senere. Men kunne ikke se magen bevege seg for noen uker senere. Og nå i 3.trimester er det mer bevegelser enn spark.Kjempe artig og se en fot eller albue bevege seg bortover magen. Like gøy hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...