Gå til innhold

Hva ville dere gjort? (medisinsk)

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

JEG hadde ringt lergen pronto! Ikke f om jeg hadde skåret i meg selv, i hvert fall ikke i mine edle deler. :) Tror det er større sannsynlighet for at det blir mer betent og vondt hvis du begynner å operere selv, enn at gynekologen fikser det på fem minutter. Er vel ikke flaut det, er jo ikke din feil den kom der. :) De har sett verre ting, tro meg.. bare se for deg kjønnsvorter og herpessår, infeksjoner av verste sort osv osv.

Jeg satt og lurte på om jeg skulle bruke svart eller hvit sytråd når jeg skulle sy det igjen. Fant ikke hudfarga tråd...Men så har jeg kasta bedøvelseskremen jeg hadde, så nå orker jeg ikke skjære i meg selv.

Fortsetter under...

Jeg satt og lurte på om jeg skulle bruke svart eller hvit sytråd når jeg skulle sy det igjen. Fant ikke hudfarga tråd...Men så har jeg kasta bedøvelseskremen jeg hadde, så nå orker jeg ikke skjære i meg selv.

Nå TROR jeg ikke bare du tuller....

festlig

Ringte legen nå. Legesekretæren sa det var best å komme i dag.Hvis han tar på den kommer jeg til å hylskrike.

Jeg får si som Ludvig i Flåklypa: At det går ann å ha så vondt!

Du får ta et par Parcet før du drar til legen. Det tar bort noe av smertene. Og kanskje får du lokalbedøvelse i tillegg.

Bra du ringte!!!

Fær til legen. Da får du bedøvelse når de snitter ogg og får ut verket. Det blir et lite sår som må skiftes på. Har gjort dette noen ganger på legevakta (altså jeg har skiftet på stakkarene, var visstnok sinnsykt vondt).

Ikke noe å være flau over.

Annonse

margerita1365380476

Har vært hos legen nå.

En halvtime før jeg hadde time kom verken ut. Jeg hadde jo stukket hull på den med en nål.

Utrolig deilig når den forsvant, nå kan jeg gå normalt..

.

Gikk til legen likevel da det var andre ting jeg skulle spørre om med det samme. Jeg sa det hadde gått over og at han ikke trengte å se, men han ville ta en titt. Så det var ned med buksa. Ja,ja overlevde det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...