Gå til innhold

Svart under øynene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Svart under øya

Har ikke prøvd selv, men hørt det finnes en krem. Consealer heter det. (ikke sikker på hvordan det skrives).

Ellers hjelper det sikkert med mye søvn og frisk luft:)

Mye søvn ja, hadde vært noe det gitt. :-)

Blir når jeg blir pensjonist, forhåpentligvis.

Annonse

Gjest Elextra

Jeg bruker denne:

http://products2.nivea.com/products.php?page_id=870&lan=no

Den fjerner ikke det sorte men dekker godt og er enkel å påføre. Koster ca 100,- hos cubus og varer et par mnd.

Har forsøkt andre concealere (langt dyrere) og synes alltid de er så synlige. Det blir gjerne til at jeg gnir den av igjen. Betinger det at man også bruker foundation? Jeg gjør sjelden det.

Har forsøkt andre concealere (langt dyrere) og synes alltid de er så synlige. Det blir gjerne til at jeg gnir den av igjen. Betinger det at man også bruker foundation? Jeg gjør sjelden det.

Pass på å få gnidd den ut i kantene så det ikke blir synlig overgang og bruk en farge som er en anelse lysere enn huden din.

Jeg bruker kun løst transparent pudder over hele ansiktet etterpå, i allefall til daglig. Bruker foundation kun på fest.

Gjest Elextra

Pass på å få gnidd den ut i kantene så det ikke blir synlig overgang og bruk en farge som er en anelse lysere enn huden din.

Jeg bruker kun løst transparent pudder over hele ansiktet etterpå, i allefall til daglig. Bruker foundation kun på fest.

Takk, kanskje jeg må gjøre et nytt forsøk :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...