kakki1365380609 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er så veldig ustabil for tiden. Sluttet med p-pillene for et par uker siden pga jeg blir så veldig kvalm av dem. Nettopp ferdig med mensen. De siste par ukene har jeg hatt konstant småvondt i hodet og i kjevebenet/øre på ene siden og det er vondt i åpne munnen høyt opp. Humøret er helt på styr, gråter for ingenting og blir skikkelig sint for ingenting. Og får da selvfølgelig skikkelig dårlig samvittighet overfor ungene. Er trøtt og vil egentlig bare legge meg under dynen og sove og ikke snakke med noen. Lurer på om jeg burde få meg en legetime. Tar jern pga lavt jernlager, påvist hos legen for noen mnd siden. Eller er det bare p-pillene og hormonene som spiller meg et puss? Går det over av seg selv? Er så sliten.....syte, klage. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264513-bare-p-pillene-eller-syteinnlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.