Gå til innhold

Bare p-pillene eller? (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Jeg er så veldig ustabil for tiden. Sluttet med p-pillene for et par uker siden pga jeg blir så veldig kvalm av dem. Nettopp ferdig med mensen.

De siste par ukene har jeg hatt konstant småvondt i hodet og i kjevebenet/øre på ene siden og det er vondt i åpne munnen høyt opp.

Humøret er helt på styr, gråter for ingenting og blir skikkelig sint for ingenting. Og får da selvfølgelig skikkelig dårlig samvittighet overfor ungene. Er trøtt og vil egentlig bare legge meg under dynen og sove og ikke snakke med noen.

Lurer på om jeg burde få meg en legetime. Tar jern pga lavt jernlager, påvist hos legen for noen mnd siden. Eller er det bare p-pillene og hormonene som spiller meg et puss? Går det over av seg selv?

Er så sliten.....syte, klage.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264513-bare-p-pillene-eller-syteinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...