Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

5

• bb71

4

• April

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer så masse!! Har venta på å lese fra deg her.

Hørtes jo ut som en grei fødsel det der ;) Hva sitter du igjen med selv av intrykk av egen fødsel?

Du skulle ha begynt å smøre vortene dine med purelan eller annen vortesalve FØR du ble sår! Usj, det der er vondt ja!

Men gratulerer masse igjen!! Kos dere masse!

Tusen takk :-)

Inntrykket mitt er som "alle" sier - det gikk faktisk greiere andre gangen ;-)

Men ikke mindre vondt, da. Bare at np varte "vondtene" mye kortere tid og virket mer effektive.

Ironisk nok fikk jeg ikke epidural denne gangen heller, selv om jeg ble lovet dyrt og helleig av en søt jordmor at hun skulle gjøre alt hun kunne for å gi meg det. Men hva gjør man når det plutselig er 10 cm og et hode på vei ;-)

Jeg må likevel innrømme at jeg ville valgt epiduralen dersom den kunne blitt gitt på et tidligere tidspunkt - selv om fødselen da kunne drøyd en stund.

Men alt i alt - ingen traumer denne gangen!! :o)

Annonse

Takk for det! :-)

Og ironisk nok ble det ikke epidural denne gangen heller. Men det gikk fint det og! ;-)

Utrolig fint at du slapp å få en dårlig fødselsopplevelse denne gang, selv om det ikke ble slik du håpet!

Er utrolig spent på hva som venter meg om noen få måneder...!

Gjest Ulvinnen

Gratulerer så mye med tulla!

Synd at du er plaget med såre brystvorter. Hos meg så ga det seg så snart melken var kommer skikkelig i gang. Håper det gjør det for deg også.

Det var moro at det ble januarbarn, så du ikke trengte bytte nick til mif.

Og jeg tar på meg mye av æren for at du fødte i janyar, siden jeg har drevet og ult mot månen for deg ;-)

(Antar at du har lest i eldre tråder, så du skjønner hva jeg sikter til)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...