Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

5

• bb71

4

• April

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gratulerer med den lille og flotte jenta :o)

Så fint at fødselen gikk bra, du som gruet deg sånn. Regner med at smertene du hadde i siden forsvant før fødselen.?

Var hos lege for noen uker siden. Ha konstaterte ribbeinssbrist og slo fast at jeg SKULLE ha epidural ved fødsel.

Nå rakk jeg heldigvis å bli mye bedre, ellers ville det nok blitt et problem. Jeg fødte nemlig med all vekten på armene, løftet meg opp i sittende stilling som når man trener tricepsene. :-)

Utrolig fint at du slapp å få en dårlig fødselsopplevelse denne gang, selv om det ikke ble slik du håpet!

Er utrolig spent på hva som venter meg om noen få måneder...!

Det var tøft denne gangen også, men på en helt annen måte. Føler jeg hadde litt mer kontroll over meg selv, selv om en blir ganske satt ut av de aller hardeste riene. Uansett sitter jeg overhodet ikke igjen med noen traumer denne gangen!

Likevel sitter jeg nå her og ønsker at jeg hadde benyttet en brøkdel av tiden på å bekymre meg for fødsel til å lese og forberede meg på amming. Men det gikk liksom greit sist, så jeg tok det litt for gitt.

Så akkurat nå vil jeg si at det er greit å vie litt tid til å lese om amming også, om du ikke allerede gjør det :-)

Annonse

Det var tøft denne gangen også, men på en helt annen måte. Føler jeg hadde litt mer kontroll over meg selv, selv om en blir ganske satt ut av de aller hardeste riene. Uansett sitter jeg overhodet ikke igjen med noen traumer denne gangen!

Likevel sitter jeg nå her og ønsker at jeg hadde benyttet en brøkdel av tiden på å bekymre meg for fødsel til å lese og forberede meg på amming. Men det gikk liksom greit sist, så jeg tok det litt for gitt.

Så akkurat nå vil jeg si at det er greit å vie litt tid til å lese om amming også, om du ikke allerede gjør det :-)

Er det førstemann eller har du ungar frå før? Flott at fødselen gjekk bra :-))

Godt å høre!

Hva synes storebror om det nye familiemedlemmet?

Vet du hva, han er SÅ søt mot henne.. Smiler så han stråler, og i dag tidlig ville han gi henne smokken sin. Vil kose forsiktig på henne og erklærer stolt at han er blitt Storebror :-)

Søtnosene mine :o)

Vet du hva, han er SÅ søt mot henne.. Smiler så han stråler, og i dag tidlig ville han gi henne smokken sin. Vil kose forsiktig på henne og erklærer stolt at han er blitt Storebror :-)

Søtnosene mine :o)

Deilig :-) Du må kose deg masse :-)) *skulle ønske det var meg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...