Gå til innhold

Disse virusene som går nå...

Anbefalte innlegg

Snuppa på 14 mnd har det, i følge legen. Hun hoster, snørrer og har hatt feber siden søndag. Ikke mye egentlig, mellom 38 og 38,7. Hun spiser knapt noe, men drikker da...

Fastlegen vår sier at det går en drøss med fæle virus nå som varer lenge. Men jeg glemte å spørre hva hun mente med "lenge". Noen som har vært uheldige og hatt dette som kan si hvor langvarig det ble?

Har vært hjemme fra bhg hele uka nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264582-disse-virusene-som-g%C3%A5r-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å fyttegrisen...

God bedring til deg!!

Hehe, takk.

Er ikke så ille men det er j.... irriterende at det ikke går over. Nå er jeg lei. Men fikk det etter to 10-dagers kurer med antibiotika så antagelig har de kurene tatt knekken på immunsystemet mitt for jeg er aldri dårlig og det er sikkert 5 år siden jeg var syk sist.

Toåringen fikk det en søndag. Feber opp mot 41. Feberfri tirsdag, onsdag og halve torsdag (sutrete og klagete). Feber igjen, opp mot 40, fredag og lørdag. Feberfri søndag og mandag, men i dårlig form. Mandag utpå dagen var hun den gode gamle igjen :-)

Å nei! guttungen våknet med 39 i feber i dag....Håper ikke vi har fått noe som "varer lenge" for jeg har såååå mye å gjøre på jobben nå!

god bedring til dere, da :)

Uff, det håper jeg virkelig for deres del også at dere ikke har.

Jeg er smårar av å gå her inne og traske og bare se snuppa nå i snart ei uke... (pappa'n er bortreist med jobben)

Går inn i den tredje uken med sykdom her. Kraftig hosting, og feberen går mye opp og ned.

Og veldig sliten.

Har 3 jenter på 4.10.13 som jeg har annen hver uke. Og alle sammen har hatt d.

Minste jenta mi har hatt det nå i 2 uker, og jeg går inn i min andre nå. Fikk ikke komme inn til legen på torsdag, for de sier at det er bare et virus og da skal det går over. De sa det kunne ta litt tid.

Er visst mye av det nå.

Annonse

Går inn i den tredje uken med sykdom her. Kraftig hosting, og feberen går mye opp og ned.

Og veldig sliten.

Har 3 jenter på 4.10.13 som jeg har annen hver uke. Og alle sammen har hatt d.

Minste jenta mi har hatt det nå i 2 uker, og jeg går inn i min andre nå. Fikk ikke komme inn til legen på torsdag, for de sier at det er bare et virus og da skal det går over. De sa det kunne ta litt tid.

Er visst mye av det nå.

Uffda...

Da har vi kanskje ikke vært så uheldige her hvis hun ikke får tilbakefall...

Fredag var siste dag med feber, og i dag blir det barnehage! Så håper vi at det holder seg der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...