Gå til innhold

adopsjonsforum hever betalingssatsene for adopsjon fra 1.2.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sånn må det være

Syns det er helt forståelig at de må regulere prisene av og til. Da har jeg mindre forståelse for at det politiske systemet ikke prioriterer større adopsjonsstøtte på sine budsjetter. SÆrlig ifhd til støtten som ytes til assistert befruktning.

Prisene rekker nok å stige flere ganger for oss som har vært et par år i gamet og sannsynligvis har minimum halvannet igjen før målet.

Dette er en helt naturlig utvikling all den stund adopsjonene foregår etter selvkostprinsippet, Færre adopsjoner gir høyere pris, så enkelt er det faktisk. Ellers må foreningene si opp ansatte, som er en annen løsning. Imidlertid får vi alle håpe på bedre tider, og at prosjekter foreningene har for å sette i gang adopsjoner for nye land. Dette tar tid og ikke minst innsats mot nye lands myndigheter. (Krever dyktige folk i foreningene) Imidlertid er det også det å si at myndighetene her i landet også må bli raskere til å behandle foreningenes søknader om å sette i gang i nye land.

Til slutt får jeg bare si lykke til til alle vordne og si at jeg stemmer i når det gjelder å øke adopsjonsstøtten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...