Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vesla har 4 dongeribukser og 2 tøybukser.

Enden på visa ble at jeg dro for å se etter bukser men fant ingen som var smale nok. De er jo riktignok regulerbare i midjen, men det var ingen i str 110 som ikke så svære ut på henne selv om de hang på etter innstramming.

Det er vel den naturlige følgen av å være 110cm men bare 15 kilo, smal unge!

Fant en "slim fit" i str 116 i går som var passe smal, mulig vi bare tar den i bruk med oppbretta bein.

Var jammen store variasjoner i garderobe-størrelsen her inne :-)

Jeg har Snuppa på 6 år halve tiden og hos meg har hun vel nå 4-5 bukser som passer kanskje? Synes konstant begge ungene har for få bukser, men når jeg har hatt en økt for å få tømt skittentøysdunkene så er plutselig begges buksekurver fulle gitt... Pussig det der.

Annonse

Måtte gå å telle jeg nå.....snuppa på 7 har 34 her hos meg...og noen til hos pappaen sin.. Gud veit hva hun skal med alle sammen..:-p....bare et fåtall her hun bruker egentlig....

*handler alt for mye*

34 bukser?!?! Det er mer enn hva begge ungene og jeg har tilsammen! Jeg tror ikke vi kommer i det antallet om jeg tar med alle min 4-5 ridebukser engang...

ringerikskringla

når jeg leser disse svarene så skjønner jeg att min datter på 7 har mange bukser.

hun har sikkert 25-30 bukser.

men vil si att jeg har vel nesten ikke kjøpt noen av de.

hun har ei kusine som hun arver masse tøy av og en bestemor og tante som er glad i og gi henne tøy.

Gjest loppisguri

Nå har jeg ikke lest alle svarene dine, men jenta mi har 2 kurver med bukser, antar at det iallefall dreier seg om 15 bukser. Har kjøpt 4 fleecedresser til i vinter som er med i barnehagen (som regel 2 stk hver dag) pga turer o.l Jeg vasker dem ikke etter hver dag da, jeg ser dem an hver dag jeg pakker sekken. Har ikke så mange dongeribukser nå i vinterhalvåret samt at de ikke er så behagelig å bruke innenfor regnklær og vinterklær...Her har jeg ALLTID en ren bukse å finne. Det samme gjelder min sønn på 3,5år.

Må også si at jeg synes loppemarked er skikkelig morsomt når jeg først kommer over noen skikkelige loppiser og man kan finne masse pene bukser der.:0)

Vesla har 4 dongeribukser og 2 tøybukser.

Enden på visa ble at jeg dro for å se etter bukser men fant ingen som var smale nok. De er jo riktignok regulerbare i midjen, men det var ingen i str 110 som ikke så svære ut på henne selv om de hang på etter innstramming.

Det er vel den naturlige følgen av å være 110cm men bare 15 kilo, smal unge!

Fant en "slim fit" i str 116 i går som var passe smal, mulig vi bare tar den i bruk med oppbretta bein.

Var jammen store variasjoner i garderobe-størrelsen her inne :-)

Yngstejenta mi er også av den slanke typen, 124 høy og 17 kg...er ikke enkelt å finne bukser som ikke siger ned da nei;) Har du forsøkt Lindex? Vi har funnet opptil flere dongeribukser til henne der, slim med regulerbar midje, ett funn for barn uten rumpe til å holde buksa oppe;p

Måtte ta en liten opptelling på antall bukser; 3 dongeribukser av typen lindex - slim, 2 andre typer tøybukser og 2 tights (favoritten, som er håpløs å få tak i for tiden...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...