Gå til innhold

Hjelp meg med et navn

Anbefalte innlegg

Har selv en liten Elliot og synest det er et fantastisk navn. Men jeg synest dette er typen navn som gjør seg best alene jeg da..... Men Scott er også ganske fint, og passer kanskje enda bedre om man skal ha et fornavn nr 2

Elliot er kjempekult, så også Scott:-)

Enig i at Elliot kanskje står best alene, men når førstemann har to navn kan det være greit med to navn på andremann også ;-)

Elliot Matheo, Elliot Emile eller Elliot Sebastian kanskje?

Elliot Maxmillian klinger også godt sammen, men blir nok en tanke pompøst kanskje ;-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Qwerty2

14

• pekkaline

3

• streker paa veggen..!

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Eliott var litt vel spesielt, men Scott kanskje. Scott Kristian/Christian..

Tja.. tenker på den..

Scott Erland, Scott William eller Scott Sebastian?

Kom på et jentenavn som jeg synes kan passe til Liam. Hva synes du om Aida?

Liam Alexander og Aida Matilde :-)

Iona Ophelia? Kanskje litt for sært? Isolde liker jeg veldig godt, kanskje Ebba Isolde?

Guttenavn er en hard nøtt, Ebbe er kult Ebbe Maximilian?

Huff.. dette må jeg dessverre kalle sære navn.. ikke min stil. Jeg vil heller ha helt normale navn enn så spesielle. Trenger ikke være spesielle, bare at det passer med

Annonse

Nå synes jeg Liam er veldig sært da (ikke ta det ille opp), så det er jo smak og behag hva hver og en synes er sært.

Jeg synes alle jentenavnene du nevner passer fint sammen med Liam, også Ida, men de ligger alle på navnetoppen, hvis du er interessert i å styre unna den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...