Gå til innhold

Når kan man bade etter å ha født?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

15

• Gemini

11

• Dorthe

8

• jubalong70

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest badenymfinnen

Ja, når renselsen er over kan du bade i offentlig bad. Vær bare obs på at det ikke er uvanlig å få en liten blødning en ukes tid etter at renselsen er slutt. Den blødningen kommer av at sårskorpa etter morkaka løsner.

Det er litt over 4 uker siden fødselen, men har ikke blødd på noen dager nå. Bør jeg bade?

Annonse

Annonse

Ullevål skal alltid spare penger og det var såvidt jeg fikk lov å være lenger selv om jeg hadde hatt keisersnitt.

Grøss...

Her i Danmark har de en svært spesiell praksis synes jeg. Førstegangsfødende får lov til å bli på sykehuset i 4-5 dager. Men flergangsfødende blir sendt hjem samme dag eller dagen etter. Flergangsfødende med storesøsken hjemme har jo ikke behov for å hvile seg etter fødselen...

Grøss...

Her i Danmark har de en svært spesiell praksis synes jeg. Førstegangsfødende får lov til å bli på sykehuset i 4-5 dager. Men flergangsfødende blir sendt hjem samme dag eller dagen etter. Flergangsfødende med storesøsken hjemme har jo ikke behov for å hvile seg etter fødselen...

Nei, klart når man har andre unger hjemme så er man allerede så sliten at man ikke lenger vet hva det vil si å være uthvilt ;o)

Grøss...

På enkelte sykehus her i Norge nå har det jo vært snakk om at flergangsfødende skulle ut av sykehuset innen mindre enn et døgn etter fødselen. Lurer på om det var snakk om 6 timer eller noe sånt. Helt vilt!

Nei, klart når man har andre unger hjemme så er man allerede så sliten at man ikke lenger vet hva det vil si å være uthvilt ;o)

Det kan selvfølgelig hende det er det som er tankegangen... :-)

Jeg føler med svigerinna mi som ble sendt hjem et døgn etter fødselen, hjem til en 2- og en 4-åring.

På enkelte sykehus her i Norge nå har det jo vært snakk om at flergangsfødende skulle ut av sykehuset innen mindre enn et døgn etter fødselen. Lurer på om det var snakk om 6 timer eller noe sånt. Helt vilt!

6 timer kan da ikke være forsvarlig! Men det er selvsagt viktigst å gjøre sparegrisen til lags...

Det kan selvfølgelig hende det er det som er tankegangen... :-)

Jeg føler med svigerinna mi som ble sendt hjem et døgn etter fødselen, hjem til en 2- og en 4-åring.

Men sånn er det her i Oslo også. Jeg synes synd på dem. Heldigvis har ¨fedrene fri noen dager da, det hadde de ikke før. Hvordan er det i Danmark?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...