Gå til innhold

Barn koster 30.000 kroner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt i orden. Akkurat som jeg synes det er helt i orden med barnefrie soner på fly.

Hvis min kjære og jeg skulle reise på ferie uten barn, ville jeg helt klart foretrukket et sted med minst mulig barn. Dette fordi jeg har en tendens til å måtte følge med på barna ved bassenget.

Flott. Det finnes jo hoteller som er regnet på barnefamilier, så da er det helt fint at det kommer noe av det samme til de som reiser uten barn.

Om man som foreldre reiser alene på ferie uten barn, må jo noe slikt være ypperlig. Da slipper man å havne på et hotell der Bamseklubben dominerer og man slipper å måke seg vei i bassenget mellom bademadrasser og armringer.

Annonse

Helt greit for meg. Men det må være litt surt hvis noen skal bo der, betaler mye for å slippe unna bamseklubbene, og så allikevel får en småbarnsfamilie vegg i vegg. Noen som har valgt å betale for seg... Hadde synsa det var greiere om de sa at det var kun for voksne. Men det har de kanskje ikke lov til?

Caloni Makaroni

Jammen på tide.

Er selv lei av å ha hylende småunger på sete foran/ved siden, som lukter drit og som foreldrene skifter på på flysete.

Men er det noe alternativt sted å bytte på babyen? De vanlige flytoalettene egner seg ikke for å bytte på barn. Finnes det noe sted man kan skifte bleie på et fly? Om det er krise så er det krise, og da må man jo isåfall bytte på babyen i flysetet...

Gjest hos oss

Men er det noe alternativt sted å bytte på babyen? De vanlige flytoalettene egner seg ikke for å bytte på barn. Finnes det noe sted man kan skifte bleie på et fly? Om det er krise så er det krise, og da må man jo isåfall bytte på babyen i flysetet...

På de aller aller fleste fly har ett av toalettene nedfellbart stellebord. Jeg har reist mye med barn og har aldri måttet skifte bleie i flysetet.

Caloni Makaroni

På de aller aller fleste fly har ett av toalettene nedfellbart stellebord. Jeg har reist mye med barn og har aldri måttet skifte bleie i flysetet.

Hm..er det sånn "vanlig" toalett, eller er det forbeholdt barnefamilier? Jeg får lettere klaus av de trange toalettene på flyene, så om det finnes større toaletter, så skulle jeg likt å visst hvor de er :D

Gjest hos oss

Hm..er det sånn "vanlig" toalett, eller er det forbeholdt barnefamilier? Jeg får lettere klaus av de trange toalettene på flyene, så om det finnes større toaletter, så skulle jeg likt å visst hvor de er :D

Det er like trangt som de andre toalettene, men det er en plate over do man kan felle ned som stellebord. :-)

Gjest Elextra

Jeg har reist mange ganger med barn, men har ennå ikke sett meg nødt til å bytte bleie i flysetet - det synes jeg faktisk er ganske motbydelig. Håper du ikke mener bæsjebleie...

Annonse

Det syns jeg var lurt.

En bør kunne reise uten barn til hoteller som er beregnet til voksne, uten å risikere hyl og skrik og barnebaluba.

Reiser man med barn så velger man vel heller et hotell med bamseklubb og som er tilrettelagt barnefamilier. Da er det koselig å ha barn i nærheten.

Men reiser en som voksen og vil ha en fredelig voksenferie, så syns jeg det er greit at prisen gjør at de færreste med barn velger akkurat de hotellene.

tzatziki1365380058

Helt sikkert noen som kommer til å irritere seg grønne over dette, men jeg synes det må være helt greit.

Ville selv styrt hardt unna "bamseklubbhotellene" om jeg skulle på sydentur uten barn.

Men jeg vil styre langt unna hoteller med bamseklubber, selv om jeg har barn. Bamseklubb er det siste stedet jeg ville plassert ungen min i en ferie hvor målet er å være sammen.

Dette hotellet som 30000 ville jeg heller ikke bodd på - mennesker som ikke liker barn er generelt noen surpomper og seg selv "altfor nok" for min smak - de gidder jeg ikke dele ferien med.

Jeg hadde heller ikke giddet å bo på bamseklubb - hotel om jeg reiste alene med mannen min, heller, men det ville ikke vært noe poeng å bo på hotell uten barn i det hele tatt.

Uten fyll, derimot. Og uten fulle nordmenn! Dersom noen av charter-selskapene kommer med slike nisjehotell, skal jeg vurdere å benytte tilbudet deres. Men det kommer aldri til å skje.

Det er en grunn til at vi organiserer turen selv når vi reiser - da får vi det akkurat som vi vil.

Men jeg vil styre langt unna hoteller med bamseklubber, selv om jeg har barn. Bamseklubb er det siste stedet jeg ville plassert ungen min i en ferie hvor målet er å være sammen.

Dette hotellet som 30000 ville jeg heller ikke bodd på - mennesker som ikke liker barn er generelt noen surpomper og seg selv "altfor nok" for min smak - de gidder jeg ikke dele ferien med.

Jeg hadde heller ikke giddet å bo på bamseklubb - hotel om jeg reiste alene med mannen min, heller, men det ville ikke vært noe poeng å bo på hotell uten barn i det hele tatt.

Uten fyll, derimot. Og uten fulle nordmenn! Dersom noen av charter-selskapene kommer med slike nisjehotell, skal jeg vurdere å benytte tilbudet deres. Men det kommer aldri til å skje.

Det er en grunn til at vi organiserer turen selv når vi reiser - da får vi det akkurat som vi vil.

Joda, reis med HellasWings til Chios, så får du nettopp en sånn ferie.

Kjemisk fri for stupfulle nordmenn, bamseklubber og alt det der...

Gjest girasol

Skriver under sammen med deg jeg, tzatziki!

Gjest Ulvinnen

"Men jeg vil styre langt unna hoteller med bamseklubber, selv om jeg har barn."

Helt enig med deg.Vi var et år på et SunWinghotell på Gran Canaria med bamseklubb, fordi vi hadde fått det varmt anbefalt.

Aldri mer! Det var så pyton der. Barna ble organisert i hjel. Og det var nesten umulig å ikke delta på alle arrangementene. For de hadde vandrende "giraffer" som gikk og reklamerte høylydt for alle barneaktivitetene.

Ikke fikk man fred som voksen heller. Å slappe av med bassenget var bare å glemme; der var det høylydt diskomusikk og en instruktør som organiserte vanngym, så man ikke fikk svømt.

Og alt personalet snakket gebrokkent svensk. Selv om jeg bare snakket engelsk til dem, så skjønte de hva jeg sa, men svarte på svensk.

*Grøsser ved minnet*

Caloni Makaroni

Jeg har reist mange ganger med barn, men har ennå ikke sett meg nødt til å bytte bleie i flysetet - det synes jeg faktisk er ganske motbydelig. Håper du ikke mener bæsjebleie...

Jeg sa ikke at jeg synes det er greit å bytte hverken bæsjebleier eller tissebleier i flysetet, jeg bare funderte litt over om det er noen annen plass man kan gjøre sånt, for jeg kan ikke komme på å ha sett noe. Men nå vet jeg bedre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...