Gå til innhold

Kalde hender og føtter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor varm er han?

Jeg må la snuppa løpe rundt i kun bleie når hun har feber (bare for å få ned temperaturen da, ellers med tynne klær t-shirt/bukse).

Gi han et fotbad og la han plaske med hendene i vasken med lunkent vann.

Han har over 40 i feber nå, og jeg tviler på at han orker å plaske noe. Ganske så slapp, stakar.

Ikke vet jeg.

Men jeg lå og hutret med isbitføtter og ishender for noen timer siden. Vet ikke hva som gjør det, men tenker om det kan ha noe med at mesteparten av blodet strømmer til senter av kroppen for å bekjempe infeksjon?

Kan det være noe sånt tro?

*grubler*

Ikke vet jeg.

Men jeg lå og hutret med isbitføtter og ishender for noen timer siden. Vet ikke hva som gjør det, men tenker om det kan ha noe med at mesteparten av blodet strømmer til senter av kroppen for å bekjempe infeksjon?

Kan det være noe sånt tro?

*grubler*

Jeg har også antatt at det kan være noe slikt. Men det hadde vært morsomt å vite.

Annonse

Det er fordi feberen konsentrerer seg om "problemområdet"! Spurte legen en gang, for det føles litt merkelig når snuppa har 40 i feber og iskalde hender og føtter. Hun har gjerne hatt det forbindelse med bronkittlignende tilstander.

Takk. JEg antok at det måtte være noe slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...