Gå til innhold

Bleie som rommer mye men som sitter godt? Tips?

Anbefalte innlegg

Gjest vaarina

Er så lei av bæsjeklær nå.. De siste par mnd har det tatt helt av..flere ganger i uka er det bæsj gjennom alt..Jeg skylder i utgangspunktet ikke på bleiene for det kommer jo enorme mengder til tider, så er jo ikke rart det går utenfor..men kan jo hende noen har erfaring med bleier som faktisk holder på det meste?

Hadde en god periode i høst hvor det kunne gå uker, jo kanskje mnd mellom lekkasjer med bæsj..men nå er det på'n igjen slik det var i fjor vår.. Så må jo være en grunn?

Har bytta ut Libero maxi til maxi pluss fordi maxi var for lav i ryggen. Maxi pluss er derimot for vid i låra tror jeg (han må ha borrelåsene nesten helt inntil hverandre så er ganske tynn i livet og). Prøvde Pampers active fit nr 5 noen dager nå og begynte ane håp, men neida...:( (Bruker nemlig pampers om natta for det er det eneste som holder tissetett..det fant jeg ut for ca et år siden og er slik fortsatt..men bæsjen fordeler seg jo et annet sted enn tisset;))

Andre merker som kanskje burde testes ut? Han er 14,5 mnd, 10,4 kg, 80 cm lang. Ganske smal i livet og låra..Kanskje noen som har egne guttebleier? Tenker kanskje det er bedre passform?

Alle tips mottas med takk!:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...