Gå til innhold

Privat svømmetrener??

Anbefalte innlegg

Gjest den lille andungen

Er det mulig i oslo/akershus området??

Hvor kommer jeg i kontakt med de ev? Og hva sånn ca koster det tro??

Har en gutt på 9 som ikke er så veldig trygg i vannet, og jeg og pappaen er ikke noe flinke vi heller...

Vil at han skal kunne bli med gutta ned i svømmehallen og ade!

De kursene som går her er skikklig dårklige, han har gått på to nivåer nå, men de har jo bare frilek, lærer ingenting...

Nå er vi villige til å betale litt og få en som kan lære ham dette skikkelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265136-privat-sv%C3%B8mmetrener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hallow ;o/

Ta kontakt med en svømmeklubb og spør der om det er noen som kan ta privattimer. Ellers har mine barn gått på svømmekurs til Norsk Livredningsselskap og det har vi vært kjempefornøyd med. Sjekk ev. deres nettside for å se om de har kurs der du bor.

Hei!

Jeg vil bare kommentere at hos oss brukes firleik i de første kursene bevisst.

Dette for at barna skal blie _veldig_ trygge i vannet.

Det må de være for at de skal "tørre" å begynne å øve seg på flyt og dykk, noe de starter med før selve svømmeopplæringen.

Ellers har jeg ikke noen tips til deg vedr. svømmelærere i Oslo området, men kanskje ring et par svømmehaller og spør?

Lykke til, fint at dere vil lære gutten å bli trygg i vannet :0))

Nå bor ikke vi i Oslo, men det kan hende muligheten finnes der også.

Vi leier basseng selv vi.

Vi er to familier som har et basseng på et sykehjem for oss selv en time i uka.

Både barn og voksne er blitt mye tryggere i vannet, og flere av barna har lært å svømme. Vi har ikke svømmelærer, men trygghet i vannet er viktig for oss. Svømmingen kommer etterhvert.

En voksen måtte ha livredderkurs for å få leid bassenget, men det var ikke noe problem. Det klarte til og med jeg, som ikke var glad i å være under vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...