Gå til innhold

Det positive med syke barn

Anbefalte innlegg

I dag har minstemann på snart 16 mnd vært skikkelig slapp med veldig høy feber. Ikke noe morsomt det da.

Men, han har jo normalt knapt tid til å være nedpå fanget mitt med rompa si. I dag har jeg fått kose masse med en herlig nesten naken kropp som bare har villet kose med mamma'n sin. Og jeg synes det er så utrolig herlig.

De små kroppene er jo bare så herlige å kose med. Og en slapp liten gutt som ligger der gjør meg helt myk inni meg.

Ikke misforstå da, jeg vil jo selvsagt ha ham frisk. Men jeg må innrømme at jeg virkelig nyter at han er litt slapp også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265181-det-positive-med-syke-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest muahmuah

Ja, det er litt godt og, det er det:o) Husker hvor deilig jeg syns det var når han sovnet i armene mine, og vi høneblunda begge to:o)

MEN.... det er ikke like kult med en 7 åring som spyr ned hele huset, DA vil man helst IKKE ha en eneste liten kos en gang...:o)

Så kos deg du, mens jeg vasker sengetøy!

Ja, det er litt godt og, det er det:o) Husker hvor deilig jeg syns det var når han sovnet i armene mine, og vi høneblunda begge to:o)

MEN.... det er ikke like kult med en 7 åring som spyr ned hele huset, DA vil man helst IKKE ha en eneste liten kos en gang...:o)

Så kos deg du, mens jeg vasker sengetøy!

Uff, nei, spysjuken er noe skikkelig dritt (bokstavelig talt).

Mye bedre med en lubben og slapp liten baby da, ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...