Gå til innhold

Ikke for sarte sjeler..

Anbefalte innlegg

Gjest Muffine

Dere som våget dere inn er nok eksperter på slim og gørr.

Det er nå 3-5 dager til forventet menstruasjon, og jeg har hatt sex i en måned etter jeg sluttet på p-ring.

I går kveld tøyt det ut et helt sykt slim. Det kunne dras ut i lange pølser, og rulles sammen til en gummiball. Hva i all verden er dette?

Eggløsningsslim? Nå? Så sinnsykt tykt og gummiaktig? Er det noen muligheter for at jeg har blitt gravid, eller er syklusen min ekstremt mye lenger enn jeg trodde og jeg har ikke engang hatt sjans til å bli befruktet ennå?

Helt forvirra jeg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265274-ikke-for-sarte-sjeler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Muffine

her er det mye å lære om dette.

http://www.pernille.info/utflod.htm

Takk, her var det mye god info. Ting tyder på at dette var eggløsning. Men kan det virkelig være mulig på dag 25-27 i syklusen...? Jeg som hadde gledet meg sånn til å teste i morgen =(

Takk, her var det mye god info. Ting tyder på at dette var eggløsning. Men kan det virkelig være mulig på dag 25-27 i syklusen...? Jeg som hadde gledet meg sånn til å teste i morgen =(

Hvis det er eggløsning du har nå, er det jo bare å sette i gang umiddelbart istedetfor å sitte foran PCen. ;-)

Gjest Muffine

Hvis det er eggløsning du har nå, er det jo bare å sette i gang umiddelbart istedetfor å sitte foran PCen. ;-)

Han er på jobb.. og det er et døgn siden det plutselig veltet ut, og i følge de som har greie på det er sjansen da over nå, eller i hvertfall til han kommer hjem =(

Men virkelig? Kan det skje på dag 26?

Annonse

Han er på jobb.. og det er et døgn siden det plutselig veltet ut, og i følge de som har greie på det er sjansen da over nå, eller i hvertfall til han kommer hjem =(

Men virkelig? Kan det skje på dag 26?

Det er jo ikke sikkert at syklusen din starter presis med en gang, kroppen må komme seg i gjenge igjen etter hormondosen... Jeg synes det høres helt naturlig ut å være litt "treig" første gangen.

Gjest Muffine

Det er jo ikke sikkert at syklusen din starter presis med en gang, kroppen må komme seg i gjenge igjen etter hormondosen... Jeg synes det høres helt naturlig ut å være litt "treig" første gangen.

Men jeg har jo vært uvel og alt.. bare innbilning det da?

Men jeg har jo vært uvel og alt.. bare innbilning det da?

Nei, det er ikke sikkert, vanskelig for oss å si noe bestemt...

Om du er veldig nysgjerrig på eggløsning og menstruasjonssyklus kan du jo måle morgentemperaturen, ihvertfall neste gang (om dere trenger mange ganger da :-))

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...