Gå til innhold

Alene igjen!

Anbefalte innlegg

Til helga har jeg barnefri igjen og ikke en dritt å gjøre. Venninner er opptatt med sine familier og kjærester og da blir det tredje barnefri-helg jeg sitter hjemme foran tv-en. Noen der ute som er i lignende situasjon? Hva finner dere på alene? Jeg kunne virekelig tenkt meg en tur på byen og hører jo om at noen går alene, men det tør ikke jeg. Har nok et lite snev av sosial angst når jeg er alene. Har vært på byen mange ganger før og ikke truffet noen kjente andre enn de jeg dro dit med. Syns det er ekkelt å bli stående alene. Jeg er av den sjenerte typen som ikke er flink til å ta kontakt med andre. Noen som har tips til hva jeg kan finne på som kanskje kan resultere i at jeg får noen nye bekjentskaper? Har prøvd å chatte på internet, men jeg syns det er veldig vanskelig. Er forresten litt over tredve år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265376-alene-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

punky brewster

Meld deg på et kurs innenfor noe som interesserer deg, finnes sikkert flere helgekurs.

Kan du få deg noen venner gjennom barna, skole eller barnehage som er i samme situasjon som deg. Hadde det på same måte som deg i mange år, men etter at jeg fikk ei god venninne gjennom ei skolevenninne til jentungen min har jeg alltid noe å finne på, vi gjør masse både med og uten barn.

Vi er ikke noen festmennesker noen av oss, så vi går stortsett aldri på byen, liker oss ikke der. Så jeg ville aldri ha gått ut alene, men har lest her på dol at noen gjør det. Trur jeg bare ville følt meg dobbelt så ensom

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265376-alene-igjen/#findComment-2134126
Del på andre sider

Meld deg på et kurs innenfor noe som interesserer deg, finnes sikkert flere helgekurs.

Kan du få deg noen venner gjennom barna, skole eller barnehage som er i samme situasjon som deg. Hadde det på same måte som deg i mange år, men etter at jeg fikk ei god venninne gjennom ei skolevenninne til jentungen min har jeg alltid noe å finne på, vi gjør masse både med og uten barn.

Vi er ikke noen festmennesker noen av oss, så vi går stortsett aldri på byen, liker oss ikke der. Så jeg ville aldri ha gått ut alene, men har lest her på dol at noen gjør det. Trur jeg bare ville følt meg dobbelt så ensom

Enig med at jeg nok ville følt meg dobbelt så ensom hvis jeg gikk ut alene. Er ikke et stort festmenneske selv heller, men håper jo på at den rette skal dukke opp en eller annen gang og han står ihvertfall ikke på trappa mi og ringer på. I barnehagen er det ingen alenemammaer av de som jeg prater med. (de som bringer og henter på samme tidspunkt) De er også en god del eldre enn meg, uten at det har så stor betydning. Har vært inne på tanken å melde meg på ett eller annet, men er ikke sikker på hva det skulle vært. Har kikka i avisa og det sto om et magedans-kurs, men det er ikke noe for meg. Var t.o.m inne på internet-sida til menigheten her for å se om det var noe interessant, men dengang ei. Får bare kikke videre og håpe at noe dukker opp. For det er ikke noe moro å være alene hver gang man faktisk har mulighet til å komme seg ut. Men takk for svar punky brewster.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265376-alene-igjen/#findComment-2134176
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...