Gå til innhold

Venting i Kina fra LID

Anbefalte innlegg

Vi hadde LID 30/10-05

Vi har trodd at ventetiden ville stige til 17 mnd. Men etter å ha vært en tur på FUB og lest tildelinger der,nå ser det ut som om det holder seg på 16 mnd. Kanskje en tildeling i mars (?)

Har noen andre oppfatniger om dette?

Nå begynner jeg å se lyset i

tunellen, og blir ltt mer optimist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265402-venting-i-kina-fra-lid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mamma-Hao!

30.10.05 var en søndag, så vidt jeg kan se. Men uansett - Denne måneden feires det Kinesisk nyttår og alle offentlig kontorer i Kina stenger i en uke fra 18. februar så det er ikke godt å si hvor langt de rekker denne måneden. Med masse flaks, kan det være en mikroskopisk mulighet for at dere kanskje får tildeling neste måned, men april burde være ganske sikker.

Lykke til med innspurten!

Hei Mamma-Hao!

30.10.05 var en søndag, så vidt jeg kan se. Men uansett - Denne måneden feires det Kinesisk nyttår og alle offentlig kontorer i Kina stenger i en uke fra 18. februar så det er ikke godt å si hvor langt de rekker denne måneden. Med masse flaks, kan det være en mikroskopisk mulighet for at dere kanskje får tildeling neste måned, men april burde være ganske sikker.

Lykke til med innspurten!

Takk for svaret fra deg.

Jeg hadde helt glemt nyttårsfeiringen.

Så jeg må nok ta frem realisten i meg, og satse på slutten av april.

Det er rart med det....når tiden går sånn med venting, klamrer jeg meg til den minste lille positive opplysning.

Mens vi venter koser vi oss med vår flotte fireåring fra NanChang

Hilsen

Takk for svaret fra deg.

Jeg hadde helt glemt nyttårsfeiringen.

Så jeg må nok ta frem realisten i meg, og satse på slutten av april.

Det er rart med det....når tiden går sånn med venting, klamrer jeg meg til den minste lille positive opplysning.

Mens vi venter koser vi oss med vår flotte fireåring fra NanChang

Hilsen

Hei igjen.

Tror heller jeg ville satset på begynnelsen i steden for slutten av april. Neste runder kommer nok sannsynlig tidlig i mars og neste der igjen blir da tidlig i april - hvis CCAA fortsetter i samme spor.

Dette var da i alle fall en liten positiv oppmuntring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...