Gå til innhold

Skostørrelse på gutter i 8-9 årsalderen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, datteren min på snart 8 bruker 35 i vintersko, og har gjort det siden november....Jeg synes Cherroxene ser enorme ut på henne, hun er også tynn, men relativt høy, da.

Så det er nok ikke uvanlig, beina vokser nok litt i "rykk og napp" :)

Sønnen min på 5 har forøvring str 33, jeg synes de også ser digre ut på han. Han kommer sikkert til å bruke 35 (minst) i den alderen, han også....

Tror det er ganske vanlig ja. Og husk at det er beina som bokser ferdig først! (Akkurat som på hvalper)

Min sønn på 7,5 bruker 33/34 i sko, faren hans og jeg bruker hhv 40 og 37.(bestemødre bruker 38, 36, og bestefar 41) Altså ikke noen særlig storfotede mennesker å slekte på.

Gjest også en mamma

Så lenge de passer er vel det det viktigste?

Jeg syns ikke 35 til en 8-9 åring høres mye ut.

Min gutt på 5 1/2 år (111 cm og 17,6 kg) har vintersko i str 30 og skisko i 33.

Og min jente på 4 1/2 år (109 cm og 18,6 kg) har OGSÅ vintersko i str. 30 og skisko i str. 33.

Annonse

Min sønn er 8,5 år nå, og han har passert 140 cm og veier ca. 35 kg.

Han bruker str. 37 - og føttene hans ser ut til å vokse et par str i løpet av året... (finskoene som blir skjelden brukt er ALLTID for liten når vi tar de frem...)

Ok, han er NORMAL! Som om du _ikke_ visste det ;P *snåla*

Han er normal! Har akkurat vært på kontroll på sykehuset nå og høstens og vinterens runder med jerntilskudd har hjulpet så hjertet og lever er helt normale nå!

Det var to studiner med på undersøkelsen og ifølge pappan så lå guttungen bare og gliste fra øre til øre der de to blonde damene undersøkte ham! *Hehe*

Annonse

Gjest Flystripa

Han er normal! Har akkurat vært på kontroll på sykehuset nå og høstens og vinterens runder med jerntilskudd har hjulpet så hjertet og lever er helt normale nå!

Det var to studiner med på undersøkelsen og ifølge pappan så lå guttungen bare og gliste fra øre til øre der de to blonde damene undersøkte ham! *Hehe*

Han er en luring! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...