Gå til innhold

Datteren min har en fantasivenn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår storesøster (nå 5 år) fikk sin hemmelige venn da hun var rundt 2 år.

Det har vært mange artige episoder rundt denne - og det er ikke grenser for hva denne hemmelige vennen både kan og måtte delta i familielivet med.

Syns bare det har vært gøy jeg.

Tror at det er ganske vanlig med hemmelige venner.

fra

Caloni Makaroni

Litt makabert av vennen rev ut hjertet sitt og la det på hodet, men det er sikkert normalt, det også ;)

Fantasivenner er i alle fall normalt. Jeg hadde ofte "usynlige" som jeg lekte med, selv om jeg ikke kan huske at det var spesielle personer som gikk igjen over lang tid.

Caloni Makaroni

Fantasivenner er helt fint, så lenge det ikke går så langt at de kommer i veien for ordentlige venner.

Men de aller fleste barn foretrekker jo "Viktor" framfor "Skybert", sistnevnte er bare en erstatning når det ikke er andre muligheter.

Ikke la fantasivennen bestemme for mye eller forlange for mye oppvartning, sett de samme grensene for vennen som for datteren din. Ellers kan du ta det helt med ro

synes

"Men de aller fleste barn foretrekker jo "Viktor" framfor "Skybert", sistnevnte er bare en erstatning når det ikke er andre muligheter."

Jeg blir litt forvirra...Var Victor bare et vilkårlig valgt navn, eller "er" det noen, sånn som Skybert?

"Men de aller fleste barn foretrekker jo "Viktor" framfor "Skybert", sistnevnte er bare en erstatning når det ikke er andre muligheter."

Jeg blir litt forvirra...Var Victor bare et vilkårlig valgt navn, eller "er" det noen, sånn som Skybert?

Barnebok-pensum:

Viktor er (den ordentlige) gutten som Albert Åberg blir bestevenn med.

Da finner han ut at han ikke trenger fantasivennen Skybert lenger.

Annonse

Caloni Makaroni

Barnebok-pensum:

Viktor er (den ordentlige) gutten som Albert Åberg blir bestevenn med.

Da finner han ut at han ikke trenger fantasivennen Skybert lenger.

Åå...husket ikke at han het Victor, jeg! Men da forstår jeg, altså :D Syntes Skybert var kulere, husker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...