Gå til innhold

Lett å finne ut hvem folk er???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym ut uken

Er det noen som har klart å finne ut hvem folk egentlig er her inne?

Jeg fannt ut hva Lillemus heter, hun har lagt igjen mange spor på nettet. Helt tilbake i 1999 fant jeg ting på henne, med hennes virkelige navn. Litt ekkelt spør du meg, at andre kan finne ut hvem jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265612-lett-%C3%A5-finne-ut-hvem-folk-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

8

• Lillemus

6

• Sofline

6

• jubalong70

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lett å finne ja

Jeg vet også hvem Lillemus og eksen hennes er, og jeg trengte ikke lete en gang, hun linket selv til en side hvor navnene deres stod. Det er litt skummelt ja. Jeg har ingen onde hensikter (så Lillemus kan ta det helt med ro), men hvem vet hva andre kan gjøre med slik informasjon?

Gjest Anonym ut uken

Jeg vet også hvem Lillemus og eksen hennes er, og jeg trengte ikke lete en gang, hun linket selv til en side hvor navnene deres stod. Det er litt skummelt ja. Jeg har ingen onde hensikter (så Lillemus kan ta det helt med ro), men hvem vet hva andre kan gjøre med slik informasjon?

Enig, det finnes ganske mange syke folk. Jeg hadde vært mest redd for barna mine. Jeg har vært på Dol siden 1998, og på den tiden hadde mange hjemmesider med bilder av seg selv og hele fam. Den gang skulle liksom alle ha en hjemmeside.

Annonse

Det er noen her som i løpet av mange år har lagt ut nok til at man kan finne det ut. Spesielt hvis man har tilgang til offentlige registre. Men det tar tid allikevel.

Og hva skal man bruke det til, liksom? Skrive kjempeskumle brev av typen "jeg vet nok hva barna dine heter"?

Både Lillemus og andre "veteraner" her har familie og venner (fra RL) her på DOL, og de vet om hverandre. Så de vil nok ikke

legge ut altfor umoralske ting (om utroskap eller forbrytelser) uten å endre nick

tror

Rent bortsett fra at jeg har skiftet både navn og adresse siden dengang... Dessuten vet jeg det ligger noe ute om en navnesøster jeg tydeligvis hadde før jeg skiftet navn etter skilsmissen. :o) Det du finner av bilder på mitt gamle navn på nettet har ikke noe som helst med meg å gjøre, så det må være en ukjent navnesøster.

Har jeg gjort det!? *Forvirret* Det må ha vært i dols barndom for 10 år siden.

Gjest Elextra

Rent bortsett fra at jeg har skiftet både navn og adresse siden dengang... Dessuten vet jeg det ligger noe ute om en navnesøster jeg tydeligvis hadde før jeg skiftet navn etter skilsmissen. :o) Det du finner av bilder på mitt gamle navn på nettet har ikke noe som helst med meg å gjøre, så det må være en ukjent navnesøster.

Om du ikke ønsker at mange nå skal søke for å se om de klarer å finne ut hvem du er, bør du kanskje be Webmaster slette denne tråden.

Greit at du spør generelet, men jeg synes ikke du bør oppgi et spesifikt nick og fortelle at det er lett å finne ut hva vedkommende heter.

Egentlig synes jeg Webmaster burde slette denne tråden.

Det var en som outet meg en gang i forbindelse med en fotogreie jeg hadde sendt inn et bilde av Snuppa til. Men siden dengang har jeg altså skiftet både navn og adresse...

Annonse

Gjest Underskrift

Jeg har byttet nick pga dette, at for mange viste hvem jeg var.

Jeg var jo masse her tidligere, og husker også godt navnet på barna ( i alle fall den ene)til nevnte og hvordan di ser ut i bunad :o)

Husker også at diskusjonene gikk nokså heftig om barnas (ikke Lillemus sine altså, men generelt) rett til anonymitet på den tiden også.

Men uasett sånne innlegg som dine, gir grunn til skeptis, så du søker opp for og prøve og kartlegge hvem di forskjellige nick er???

Dette er grunn til at jeg er veldig skeptisk til FUer blandt annet.

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift

Det var en som outet meg en gang i forbindelse med en fotogreie jeg hadde sendt inn et bilde av Snuppa til. Men siden dengang har jeg altså skiftet både navn og adresse...

Hei Lillemus!

På den tiden, skjønte vi vel heller ikke omfanget av og legge ut såpass med info som vi gjorde heller.....

Skulle faktisk ønske at dol sine sider, kun var i max ett år av gangen. Jeg er sikkert ikke alene om det.

Vi forandrer oss jo også, så jeg skulle gjerne vært foruten og lese innlegg jeg skrev for nesten 10år siden, altså.

Vennlig hilsen en som også vil råde deg til og prøve og få slettet denne tråden. Jeg gidder ikke og søke opp, men det finnes mange duster!

Gjest annlovinda

Jeg er ikke interessert i å prøve å finne ut hvem folk her inne er jeg.

Og er det noen som vet hvem jeg er, så regner jeg med at de hadde sagt i fra.

Sier vel litt om deg, at du bruker tid på å søke opp info for å finne ut hvem folk er.

Husker også navnet ditt, Lillemus. Du har en gutt som er hjerteoperert sant?

Så et bilde av deg og han på en side fra en gutt som var hjertesyk for mange år sida.

Du har ingenting å skamme deg over, lillemus, du er jo DOL-kjendis!? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...