Gå til innhold

Lett å finne ut hvem folk er???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

8

• Lillemus

6

• Sofline

6

• jubalong70

5

Mest aktive i denne tråden

En trenger ikke å notere ned noe som helst for å huske hva som blir skrevet. Dette innlegget var bare ment som en liten "reminder" på at det kanskje til tider er litt lurt å være anonym. En trenger ikke å fortelle alt. Vi sier til barna våre at de må passe seg på nettet osv. men vi selv er det liksom ikke så farlig med?

Men man skal nå konsentrere seg ganske mye for å huske ting som ble sagt i et innlegg i januar 2001.

Jeg husker i alle fall ingen smådetaljer. Men jeg vet at det er noen som husker utrolig mye om ting jeg har nevnt - i forskjellige innlegg. Ble jeg forbauset over at noen faktisk gidder å huske på/finne ut av slikt.

Men som togli (tror jeg) sa, jeg har ikke sagt noe jeg ikke kan stå ved. Dessuten tror jeg det er få som kommer til å invitere meg til sexdate...

Gjest Vært på Dol siden 1998

Men man skal nå konsentrere seg ganske mye for å huske ting som ble sagt i et innlegg i januar 2001.

Jeg husker i alle fall ingen smådetaljer. Men jeg vet at det er noen som husker utrolig mye om ting jeg har nevnt - i forskjellige innlegg. Ble jeg forbauset over at noen faktisk gidder å huske på/finne ut av slikt.

Men som togli (tror jeg) sa, jeg har ikke sagt noe jeg ikke kan stå ved. Dessuten tror jeg det er få som kommer til å invitere meg til sexdate...

Enkelte ting husker en bedre en andre. folk som " har sterke meninger " om mye, og stadig skal forsvare og forstå seg på, legger ihvertall jeg merke til. Enkelte skriver om spesielle ting de har gjort, steder de har vært, navn på barn som ikke er helt vanlig osv. dette er ting som folk lett husker, uten å gjøre noe spesiellt for det.Er det emner som ikke er fenger, husker en ingen ting.

Du jubalong70 er en sånn "godmorhjerta type" som ikke fenger meg. Du er raus og snill mot alle, så for meg er det, du vil bli husket for.

Du er rett og slett for "kjedelig " til at noen gidder å finne ut hvem du er :-)

Som mange andre sier her, så er det sikkert mulig å samle informasjon på Dol, og finne navn på personer, og da selvfølgelig adresse. Men hva er vitsen med det?

Jeg husker navnene på barna til flere her - vi var ikke så nøye med å skjerme babyenes navn de første årene her - i 98, 99, 00, 01 ....Sikkert noen her som husker navnene på mine barn også.

Gjest nok ein gong

Eg har vært litt distre og ikkje tenkt meg godt om bestandig. Eg har skrevet at jeg jobber på Hydro, har to barn som heter Gune og Sile. Vi har eitt rødt flott hus med til tidar brekende dobbeltdør.

Eg heiter Anne Hansen, og bur i Solgangskleiva 1, 6xxx Rxxxxøra.

Annonse

Gjest Vært på Dol siden 1998

Som mange andre sier her, så er det sikkert mulig å samle informasjon på Dol, og finne navn på personer, og da selvfølgelig adresse. Men hva er vitsen med det?

Jeg husker navnene på barna til flere her - vi var ikke så nøye med å skjerme babyenes navn de første årene her - i 98, 99, 00, 01 ....Sikkert noen her som husker navnene på mine barn også.

Enig med deg. Jeg tror ikke at det er mange som samler opp denne informasjonen, og bruker den. Det er ikke alle som ringer Se og Hør heller, hver gang de ser en kjendis. De fleste har nok med seg selv og sitt.

Jeg er en av de som nesten bare leser litt på sidene her innimellom. Sjelden jeg svarer på spørsmål. Jeg svarer gjerne på praktiske spørsmål, og ting som har med barn å gjøre.

Enkelte ting husker en bedre en andre. folk som " har sterke meninger " om mye, og stadig skal forsvare og forstå seg på, legger ihvertall jeg merke til. Enkelte skriver om spesielle ting de har gjort, steder de har vært, navn på barn som ikke er helt vanlig osv. dette er ting som folk lett husker, uten å gjøre noe spesiellt for det.Er det emner som ikke er fenger, husker en ingen ting.

Du jubalong70 er en sånn "godmorhjerta type" som ikke fenger meg. Du er raus og snill mot alle, så for meg er det, du vil bli husket for.

Du er rett og slett for "kjedelig " til at noen gidder å finne ut hvem du er :-)

He, he - jeg velger å ta det som et kompliment - at jeg er kjedelig :)

Jeg ville også tro at jeg var litt kjedelig. Men for ikke så lenge siden var det en - husker ikke hvem - som ramset opp utrolig mye som jeg har sagt oppigjennom årene jeg har vært her. Ble litt paff.

Men, men vedkommende må jo da finne meg uhyre interessant :)

Gjest Uten fast nick

Jeg syns også det er ekkelt når enkelte driver å søker på tidligere innlegg for å finne ut hvem personene på DOL er i RL.

Det er kanskje jeg som er litt paranoid, men dette gjør at jeg ikke føler meg trygg nok her inne til å bruke fast nick. Ikke det at jeg skriver ting som jeg ikke står ved, mobber el.l., men føler at jeg kan være mer åpen om ting når jeg er anonym.

Man kan sikkert bruke masse tid og krefter på å sjekke alle innlegg en har skrevet, og så notere ned all personlig informasjon. Det er helt tydelig at noen gjør det.

MEn jeg gidder ikke. Noen ting husker jeg, som at Pielill har barnehage og at Lillemus er bibliotekar. Men utover det er jeg velsignet med dårlig hukommelse, så jeg husker veldig lite.

Har pielill barnehage? ;-)

Ellers er det kanskje ikke en god idé å liste opp ting vi husker om andre i en tråd som denne.

jeg skjønte ikke hvordan noen kunne ha interesse av å systematisere opplysninger for å finne ut mest mulig om en person. Men det er tydeligvis endel raringer der ute som liker det. så da må vi forholde oss til det.

jeg skjønte ikke hvordan noen kunne ha interesse av å systematisere opplysninger for å finne ut mest mulig om en person. Men det er tydeligvis endel raringer der ute som liker det. så da må vi forholde oss til det.

Det er massevis av raringer - overalt ;-)

Sjansen for at det _ikke_ skulle være noen som snoker her, er heller liten.

Men, jeg må innrømme at noen ting biter man seg merke i, om noen godt kjente nick,- og da blir det til at man lettere husker andre ting om dem også.

Har pielill barnehage? ;-)

Ellers er det kanskje ikke en god idé å liste opp ting vi husker om andre i en tråd som denne.

Det kan du jo ha rett i. Det er bare det at det har vært så mange tråder der akkurat det har kommet opp, så jeg antok at det var noe stort sett de fleste faste visste.

Men, du har rett, det var nok litt dumt.

Annonse

Det kan du jo ha rett i. Det er bare det at det har vært så mange tråder der akkurat det har kommet opp, så jeg antok at det var noe stort sett de fleste faste visste.

Men, du har rett, det var nok litt dumt.

Mulig akkurat disse to ikke har noe å skjule, men man vet aldri hva folk angrer på å ha skrevet. :-)

Gjest Anonym ut denne uken også.

He, he - jeg velger å ta det som et kompliment - at jeg er kjedelig :)

Jeg ville også tro at jeg var litt kjedelig. Men for ikke så lenge siden var det en - husker ikke hvem - som ramset opp utrolig mye som jeg har sagt oppigjennom årene jeg har vært her. Ble litt paff.

Men, men vedkommende må jo da finne meg uhyre interessant :)

Du er "kjedelig" i positiv mening. SOL til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...