Gå til innhold

OTH/Easywalker/Casualplay

Anbefalte innlegg

Gjest snart mamma til tre

Klarer ikke å bestemme meg helt for vogn - men har noen måneder på meg :) Har sett litt på OTH urban jungle, Easywalker sky og Casualplay. Har dere noen erfaringer? Hvilken vogn har størst bag? Pris? Vekt? (Har lest at Easywalker sky veier bare 7 kg - stemmer det?) Er Casualplay så ny at det ikke er så mange erfaringer her til lands enda? Er det lang bestillingstid på disse vognene? Kanskje jeg ikke har så god tid likevel... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265637-otheasywalkercasualplay/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har valgt OTH til den lille i magen, og hittil er jeg knallfornøyd. Bagen skal ikke brukes vinterstid med pose, så for oss gjør det ikke noe at bagen ikke er den største på markedet.

Hører så mange som skryter av denne vogna, i tillegg til at jeg falt pladask for den i butikken, så da ble det den. :o)

Jeg har OTH Urban Jungle, og er mer enn superfornøyd!!!

Jeg likte ikke Easy Walker. Syntes det virket veldig lite lunt når det ikke er kalesje bak hodet.

Den er veldig lett, 7 kg stemmer.

OTH veier 10 med hjul.

Casual play kjenner jeg ikke til.

Men jeg kan absolutt anbefale OTH!!!

Jeg likte ikke Easy Walker. Syntes det virket veldig lite lunt når det ikke er kalesje bak hodet.

OTH veier 10 med hjul.

Henger meg på anbefalinga! :)

OTH veier 10 med hjul.

Det du sier om EasyWalker, gjelder det for Classic-modellen, eller den nye EW Sky?

Annonse

OK. Jeg skal ikke ha en slik vogn nå uansett, vil ha en med vendbar sittedel fram til barnet er ca 1,5 år, så jeg får jo uansett se hva som er på markedet når vi kommer så langt :)

Det er stort sett det eneste jeg har å utsette på min OTH også. Begynte å bruke vår når minstemann var 8 mnd.

Det har gått helt greit, men jeg har til tider savnet å se ham, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...